Gå til innhold

Pokker, problemer med nummeroverføring hos Mobyson


Anbefalte innlegg

fikk en sms nå:"grunnet forsinkelser hos sim-leverandør må nr.overføringen utsettes til 30.07.mer info kommer sammen med simkort."

 

jg skulle fått portert 27.juli,men nå har de flytta den.hva er det som skjer her?ARG!!!jeg blir sur! :realmad:

 

##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. :thumbup: ##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sannsynligvis netcom eller telenor eller hva du hadde før er grunnen til forsinkelsen!?

Pssss.

Viss det var GeeZuZz sitt innlegg du referte til så var det vel ei portering til Telio av fast nr (noko som tok litt tid grunna krangling mellom telenor og telio, der telenor holdt nr igjen)

 

Men når det gjeld portering av mobilnr har post og teletilsynet pålagt tidlegare operatør å gjennomføre sin del av porteringa innan ein viss tidsperiode av dei 7 arbeidsdagene ei portering skal ta.

 

Dermed er det veldig skjeldan at det er firmaet du går frå som er skyld i forsinkelsen, men det selskapet du går til.

 

Viss du hadde lest innlegget godt ville du også sett at denne forsinkelsen skyldes mobyson, (sidan dei ikkje har fått simkort :hmm: )

 

Å venligst ikkje sleng ut bekyldinger i hytt og pine, der du tydlegvis ikkje har sjekka faktane i problemstillinga.

 

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Jeg har fått overføringen utsatt i 10 dager, fra 17. til 27 juli. Jeg har ingen problemer med å holde meg til min gamle operatør i de 10 dagene. Hvis det blir utsatt 3 dager til overlever jeg det også.

 

Men det er sant at slikt irriterer mange kunder. Mobyson har kun vært litt uheldige med simkort-leverandøren i Danmark, og det går selvfølgelig ut over Mobyson. Jeg orker ikke være en av de mange personene som klager, men heller en av de få som har tro på at Mobyson ikke har skylda for dette. At sommeren ødelegges grunnet dette er kanskje litt drøyt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...