bkak Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ville bare informere om at Suns Looking Glass nå er tilgjengelig for alle som vil teste. Her finner du instruksjoner, og hvis du bruker archlinux vil denne forenkle prosessen betraktelig. Det er alt annet enn stabilt, men det er litt morsomt å teste ut i fullskjermsmodus. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hva er looking glass? Looking Glass er en av Sun's Linux satsninger. Det har endel artige funksjoner slik som at du kan vri vinduene og stable dem slik at de står med endesiden ut og skrive på begge sider av vinduet f.eks Lenke til kommentar
bkak Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Hva er looking glass? http://wwws.sun.com/software/looking_glass/ Tredimensjonal windowmanager som i tillegg fungerer som miljø for 3d-applikasjoner utformet i 3d. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg prøvde den. Men det funka ikke.. Jeg fant så ut at det var noe galt med NVIDIA 3d driveren min, når jeg åpner foobillard, eller et annet spill så klikker X.... Uffameg. - Tror det skjedde etter alle oppdateringene som har vært i Arch i det siste. Må se om det funker å kompilere en ny kernel interface... *håpepå* Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) hese are not the beta 1.5.0 releases that Looking Glass requires. Therefore, you will need to compile almost all of these from scratch. Hmmz.. Ok, jeg installerte ifra pacman jeg, dermed så funka ikke dette... Trenger den nye "Java 5" ;p --- Jaja, får stresse med dette senere. Fikse 3D driveren først. Endret 20. juli 2004 av Velmont Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 vel, jeg synes det å instalere jre er gale nok da.. så blir vel ikke dette så mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå