bergaloevera Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Har dere mulighet til å slette tråder eller innlegg? slik at de blir borte liksom? eller er bar muligheten å stenge traådene? Så i stad når forumet var nede at det var MANGE like tråder på siste fra forum... Noen hadde spamma forumet... har dere f.eks muligheten til å slette slike dobbel/trippel(osv osv) tråder? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 De kan slette tråder/innleg men tror det var noe med at det var lettere å flytte trådene enn å stenge dem. Innleg slettes hvis det er en del spamming Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Lager du vewd uhell ein dobbel/trippel post så berre rapporter desse innlegga, med at dobbel/trippel posting ønskes slettes. Så kjem ein moderator å rydder opp. Slette innlegg: veldig enkelt Stenge tråd: enkelt Flytte tråd: mest arbeid. mvh JanEirik Endret 20. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Forum-relatert, flyttes til "Tilbakemeldinger om forumet" Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hvorfor er det igrunn ikke mulighet å slette sine egne innlegg som det var før..? Endret 20. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 QUOTE (Remerser @ 20/07/2004 : 23:11) Hvorfor er det igrunn ikke mulighet å slette sine egne innlegg som det var før..? å slette sine egne innlegg måtte vært supert da, så slipper man å sende meldinger til moderatorer hver gang man dobbelposter, eller poster feil osv.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Dette var faktisk tilfellet en stund. Synes selv det var genialt igrunn... Er nesten ufattbart for meg at de tok det bort... Eneste grunnen jeg kan se for meg for at de tok det bort er kanskje at de ville at man skulle stå for det man sa og ikke skrive noe og slette det før en mod fikk "kloa" i det... - Men fortsatt ingen som kan forklare meg hvorfor denne "funksjonen" ble fjernet? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Det var vel på grunn av at hvis trådstarter slettet innlegget sitt, forsvant visst hele tråden... Er litt kjipt for alle andre som har brukt tid og krefter på å skrive gode informative innlegg, og så finner trådstarter ut at han skal slette innlegget sitt... Edit: HER nevnes årsaken til hvorfor det ikk er mulig å slette egne innlegg. Men jeg har nå sjekket i mitt eget forum, og selv om en lar brukere slette egne innlegg, vil ikke de ha mulighet for å slette egne tråder. (det er en egen tillatelse som kreves for å gjøre det). Så da lurer jeg også på hvorfor det ikke er mulig å slette egne innlegg? Kan jo ikke være for å hindre at "bevis" går tapt, da redigeringsfunksjonen er aktivert... (dvs, mulighet for å tømme innlegget). Hvis noen brukere klarte å slette egne tråder, tror jeg egentlig årsaken til det var at en admin har blingset med hvilke rettigheter medlemene har... Endret 21. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Enig i at sletting av poster burde være mulig, imens sletting topicer "bør være låst". - En kanskje litt dum ide: Hva om man hadde muligheten for å "flytte" posten sin til en egen forumdel for "slettede/flyttede" poster; Samtidig som man mistet antall slettede inlegg i postcounten for å forhindre "flyttespam"...? De inleggene jeg iallefall noen ganger ønsker å slette er for det meste at jeg misforsto topic eller dobbelpostet. Til slike situasjoener var jo den gamle slettefunksjonen nesten optimal. - Ellers enig med GeeZuZz. Liten logikk i at man kan redigere vekk provoserende ting osv. men ikke slette dobbelposter selv Edit: Leifer leifer og atter leifer.. Endret 21. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er jo ikke værre enn en liten edit hvis man blingser litt. Hadde vært greit med sletting, men nor stort problem kan man vel ikke kalle det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Noe stort problem er det selvfølgelig ikke, men det er vel et enda mindre problem å redigere Medlemsgruppen slik at "kan slette egne innlegg" står på ja? (Og selvsagt la "Kan slette egne emner" stå på nei) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er ikke et problem, men ja det er en grunn til litt hodebry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg