madsm Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Noen som vil eller vet noen som vil, privat eller butikker, selge meg Naruto spillet til Gamecube?? Det ser helt fantastisk ut + at jeg er en fan av naruto... Endret 20. juli 2004 av madsm Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 er du fan av naruto, reg deg på forum.no.narutopower.com. \ Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 eller på anime.no.. selv er jeg ikke glad i slike useriøse serier, men kenshin var greit Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er stor fan an Naruto, derfor er det en selvfølge at jeg har Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2 til gc Flott spill, liker man smash bros, vil man garantert like dette også. Selv om 1 spiller funksjonen har lang levetid, er multiplayer(4) den sterkeste siden til dette spillet. Lenke til kommentar
madsm Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Trenger jeg noe ekstra til min GC for å spille det?? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Som du ser på url,en på forrige svar, så følger det med en freeloader. Du bruker den til å boote gc,n for å få gjort om fra pal til ntsc. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 står ikke alt på japansk da? Da er det jo håpløst å spille det da. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er ikke så vannskelig å finne fram egentlig, bare å prøve og feile litt, så sitter det viktigste. Finnes også en guide på Gamefaqs som oversetter en del av spillet. Men hvis man virkelig er fan av naruto, så har det veldig lite å si om det er på japansk eller engelsk Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Naruto er en Manga og Anime serie. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har hørt at Naruto spillet til PS2 er bedre enn det til GC, noen her som har spilt det til PS2? Her er coveret. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg synes det er trist at de i det hele tatt lager merch's til naruto. Før var det bare noen få som viste hva naruto var. Husker vi startet med mangaen, det var tider det. og nå snakker alle om naruto som det skulle vært pokemon! I tillegg så lages det klær, kortspill, nøkkelringer, kosedyr, PS2 spill, GC spill så serien har blitt så insane komersj nå Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg synes det er trist at de i det hele tatt lager merch's til naruto. Før var det bare noen få som viste hva naruto var. Husker vi startet med mangaen, det var tider det. og nå snakker alle om naruto som det skulle vært pokemon! I tillegg så lages det klær, kortspill, nøkkelringer, kosedyr, PS2 spill, GC spill så serien har blitt så insane komersj nå så dere startet mangaen ja? den var ny.. Og jeg tviler på at du vet hvordan det er i japan. Med en gang ting blir populært spyes det ut all slags greier og melker det til siste slutt. Noen kunne vel si det samme om Pokemon og. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ...Det er jo ekstremt mange Naruto spill... både på Ps2, GC, GBA.... DEtte skal vist være det beste : http://baka.naruto-fr.com/pages.php?jeux=04 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå