-Teddy- Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har mange forskjellige skrifttyper på pc'n min, og noen av de bruker jeg på hjemmesiden min. Men disse følger ikke med windows, og da har ikke alle muligheten til å se de når de besøker siden min. De får isteden en annen skrift, gjerne Times new roman. Hvordan kan jeg få fixet slik at alle kan se de skrifttypene jeg bruker hjemme? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 da må alle ha innstalert den skrifttypen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 http://www.ssi-developer.net/design/embed-font.shtml Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Hmmm prøver den siste linken. Så litt halvvanskuelig ut, men får prøve Det gjør ikke one om det kommer en download prompt eller noe, sånn som "You have to download this file to view this page" eller noe i den duren... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 HTMLdog har også tatt seg tid til å forklare @font-face. For å forhindre at brukerne får en helt annen fonttype enn den opprinnelige fonten, kan du ved hjelp av CSS angi hvilke fonter som skal komme dersom den førstnevnte ikke eksisterer. Du bør også oppgi en generic fony-familiy. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 @media print { body { font-size: 10pt; font-family: times new roman, times, serif; } #navigation { display: none; } } det med fet skrift er det som er "viktig", hvis du f.eks. skal bruke Estrangelo Edessa er kanskje reserveskriftene Century Gothic og Courier New.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Husk at det er god praksis å bruke hermetegn rundt fontnavn med flere ord. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Ugh... Har vel egebtlig knapt peil på noe med HTML, CSS, osv (Hva ER CSS? ) men jeg kan jo prøve å hive inn noen av de kommanoene et eller annet sted.... Men det ser ut til at de der bare kan BYTTE font til en annen enn Times N.R. istedet for å få opp min egentlige font? Jeg har brukt "Cranberry Gin" og "Capazitor" (Ikke mobb, jeg syns de er fine! Eller, Capazitor er bare på overskrifter) Skal prøve greia SitIce gav meg, virket som om den gjorde det jeg ville. Men skal på "Harry tur" idag, så får ta det til kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå