Gå til innhold

Vise alternative skrifttyper på www?

Anbefalte innlegg

Jeg har mange forskjellige skrifttyper på pc'n min, og noen av de bruker jeg på hjemmesiden min. Men disse følger ikke med windows, og da har ikke alle muligheten til å se de når de besøker siden min. De får isteden en annen skrift, gjerne Times new roman. Hvordan kan jeg få fixet slik at alle kan se de skrifttypene jeg bruker hjemme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@media print {

body {

font-size: 10pt;

font-family: times new roman, times, serif;

}

#navigation {

display: none;

}

}

det med fet skrift er det som er "viktig", hvis du f.eks. skal bruke Estrangelo Edessa er kanskje reserveskriftene Century Gothic og Courier New..

Lenke til kommentar

Ugh... Har vel egebtlig knapt peil på noe med HTML, CSS, osv (Hva ER CSS? :p ) men jeg kan jo prøve å hive inn noen av de kommanoene et eller annet sted.... Men det ser ut til at de der bare kan BYTTE font til en annen enn Times N.R. istedet for å få opp min egentlige font?

Jeg har brukt "Cranberry Gin" og "Capazitor" (Ikke mobb, jeg syns de er fine! Eller, Capazitor er bare på overskrifter) Skal prøve greia SitIce gav meg, virket som om den gjorde det jeg ville. :D Men skal på "Harry tur" idag, så får ta det til kvelden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...