harald_ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har heller ikke lest noen tester som legger fakta på bordet. MEN: - Jeg har en q-tec PSU som er ca 1 år gammelt, den har aldri fått kjørt seg skikkelig, den har hatt det kaldt og fint, og den har aldri hatt mye utstyr å drive, men i dag er den langt ifra godform. (den har nok en jordfeil ellerno) - Har en kammerat som kasta 2 Q-tec PSUer i løpet av 3mnd. Begge pga at de rett og slett slutta å fungere - Kvalitet koster, det er ikke til å komme fra. Og Q-tec koster ikke nok til at jeg vil vurdere å kalle det et kvalitets produkt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er jo bare å lese erfaringer i produktguiden, verre er det ikke. Mine erfaringer med Q-Tec er kjempegreie! Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 har selv heller aldri hatt problemer med Q-tec strømforsyning, men i den tiden jeg har hatt Q-tec har jeg kjørt Celeron CPUer og Geforce MX kort .. dvs. at hardwaren jeg har brukt ikke har trukket veldig mye mer enn det PSUet klarer. i dag har jeg ikke mer sinna hardware, da måtte jeg ha ny PSU. Epz. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Her er min erfaring med Q-Tec: Det var en av de såkalte "550W" PSU'ene deres Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Et par tester: Bit-Tech HW-Labs EDBpriser Smaken er som baken... Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Vel, jeg har aldri hatt noen erfaringer med Q-tec PSU'er, men bør ikke det at slik ca halvparten har problemer med ustabilitet og andre ting med det merket være overbevisende nok om at Q-tec ikke er noe å satse på? Just a thought Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå