TechBoy Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Har hoppet fram og tilbake veldig mye nå, men har endelig bestemt meg for denne: Asus Notebook S5200N-Combo 1,5GHz Centrino Asus Notebook 512 MB DDR RAM Som blir tilsammen 17000, så blir det ekstra tilbehør. Noen innvendinger? Kjøper den pga at den veier veldig lite og er rimelig bra, så oppgraderer jeg CPU senere til 2 GHz Dothan 2MB Cache eller mer når det blir billigere. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Har hoppet fram og tilbake veldig mye nå, men har endelig bestemt meg for denne: Asus Notebook S5200N-Combo 1,5GHz Centrino Asus Notebook 512 MB DDR RAM Som blir tilsammen 17000, så blir det ekstra tilbehør. Noen innvendinger? Kjøper den pga at den veier veldig lite og er rimelig bra, så oppgraderer jeg CPU senere til 2 GHz Dothan 2MB Cache eller mer når det blir billigere. Gi meg gjerne tilbakemelding i tråden jeg har i siggen min. Har bestemt meg for samme maskinen, men venter på lønning.. I mellomtiden sanker jeg mest mulig informasjon om akkurat denne maskinen. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Skal gjøre det, spørs hvem av oss som får den først Kan hende at jeg ikke kjøper før neste måned, første mann til mølla :!: Kan du lage en liten artikkel om maskinen hvis du får den før meg? Er intessert i bilder, synspunkter osv. Har tenkt å lage en liten review når jeg får den. Endret 21. juli 2004 av TechBoy Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Skal gjøre det, spørs hvem av oss som får den først Kan hende at jeg ikke kjøper før neste måned, første mann til mølla :!: Kan du lage en liten artikkel om maskinen hvis du får den før meg? Er intessert i bilder, synspunkter osv. Har tenkt å lage en liten review når jeg får den. Planen er at jeg skal lage en brukertest av maskinen når jeg har den tilgjengelig. Skal gjøre dette så profft som mulig, med både bilder, benchmarks osv. Jeg får se hva jeg får tid til. Dette er en veldig spennende maskin, som det mangler norske tester på. Det eneste som mangler nå er penger på bok, men de er allerede tjent inn, så det er bare å vente på lønning Vi får se, bestiller ved skolestart, mellom 10. og 15. en gang tenker jeg. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Blir rundt den tiden jeg også bestiller, gleder meg til å lese testen og se bilder, ta kjempemange bilde Ingenting er som å få seg en ny maskin. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Noen reviews: X-Bit Labs Tomshardware Digit-Life Enjoy! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg ville helt klart sett litt nærmere på Dell Latitude D600. Jeg har denne PC'en selv, og har hatt den i 4 mnd. Jeg har ikke hatt noe som helst tull med denne, den er rask så det holder og lett (drøye 2 kg). Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 skal han ha bærbar så kjøp fra www.alienware.com Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 har du sett på zepto znote 4200??? det burde du gjøre Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har hoppet fram og tilbake veldig mye nå, men har endelig bestemt meg for denne: Asus Notebook S5200N-Combo 1,5GHz Centrino Asus Notebook 512 MB DDR RAM Som blir tilsammen 17000, så blir det ekstra tilbehør. Noen innvendinger? Kjøper den pga at den veier veldig lite og er rimelig bra, så oppgraderer jeg CPU senere til 2 GHz Dothan 2MB Cache eller mer når det blir billigere. Hvor får du tak i den CPU'en? Er det bare å åpne og bytte den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå