pcgutten Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei! Jeg vet ikke om denne er feilpostet eller ikke men flytt den visst den er det da Jeg har sittet her og lest denne : Pandemora del 2 Der fant jeg ut at de brukte kompressor kjøling. Er det en slik som står i kjøleskapet? Har en slik liggende men vet ikke om den er brukenes? Har heller ikke noe strøm kontakt på den, men det fikser jeg! Men er det noen som vet om jeg kan bruke denne? Så de oppnådde veldig små temperaturer med kompressor kjøling 16- grader. Men det var ikke det, bare kom med svar om den er brukenes Pcgutten Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei pcgutten! Vil ikke ødelegge morroa for deg, men det er ikke så alt for enkelt å lage enen kompressor kjøling.. Du kommer til å trnge mye utstyr, å lage en egen "chill controll" tør jeg ikke engang å tenke på å lage... må sikkert kjøpes. -Kompressor -radiator -kjøleblokk med slange ... Dette er ikke noen enkel match.. Vet at noen i ocshoot squaden er skilla på dette omerådet, så jeg vil anbefale å snakke med dem først.. Da tenker jeg på "Overklokk" på #ocshoot.no @ EFNet snakk med han du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå