VeXx Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 En kompis av meg har kjøpt følgende oppsett den 16. januar 2004 : ECS G736 Elitegroup Barebone notebook med 15" skjerm Intel P4 2,6GHz 800Mhz bus 512 DDR (400mhz) Toshiba 2,5" 60gb hd Mens han spilte CS så kom det striper over hele skjermen. Han prøvde å skru av maskinen og starte på nytt. stripene forsvant ikke og var fortsatt der. Slikt var det etter formatering og uansett driverbytte. Det er slikt hele tiden, fra han skrur av maskinen, streker over hele skjermen. Har han rett til å heve kjøpet nå ? Han har hatt problemer med maskinen tidligere også. Ser de skriver på hjemmesiden at de har hatt tekniske problemer med visse ECS modeller. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Tja.... Er vel bare å ringe Multicom vel ? Mitt inntrykk er at de er skikkelige folk. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Tja.... Er vel bare å ringe Multicom vel ? Mitt inntrykk er at de er skikkelige folk. Det ble kjøpt på it24.no. Noen som har erfaringer ? Lenke til kommentar
NemoKing Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Tja.... Er vel bare å ringe Multicom vel ? Mitt inntrykk er at de er skikkelige folk. Det ble kjøpt på it24.no. Noen som har erfaringer ? Så ring til it24 da vel... Lenke til kommentar
liquid-h Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jeg fikk akkurat det samme problemet når jeg spilte cs i dag!!!!!!!!! Jeg sender inn pc'n til digitalimpuls i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå