The_evil_blue_toad Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Har søkt litt og finner ingen tråder med en trinn for trinn veiledning i dette. Bruker BDpoweramp men skjønner ikke hvordan jeg gjør om en MP3 fil til Wav. Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Kan jo prøve da Først så trykker du på den mp3 filen du vil konvertere og trykk på open. Så får du opp en større meny. Her kan du velge kvalitet på det vil konvertere til osv... Men det er ikke så viktig, bare bruk det som står der fra før. På midten ser du en boks hvor det står "Converting 1 file to" her velger du Wave som altså er .wav filer Trykk på konvert. Etter en liten stund er den ferdgi, da trykker du bare på finsih og så er filen klar for bruk Vær så god. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Fikk det til nå. Men den blir skremmende stor. Laveste jeg har fått er 1,6 mb. (opprinnelig 4,2) Er det noen måte å få den enda mindre på om jeg skal ha den som ringelyd? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Wav filer blir nok desverre meget store Det er derfor lurt og kutte opp mp3 filen du skal ha som ringetone! Slik at du slipper og kovertere hele sangen. Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 er jo ikke vits i å ha en hel sang som ringelyd,å ringe før en tar mobilen tar ikke 3-4min da Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Hvilket program kan jeg dele opp sangen med da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvilket program kan jeg dele opp sangen med da? nero waveeditor (tror det het det) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Har nero wave editor, men det nekter å lagre filer etter jeg har klippet dem. Får beskjed om at en annen applikasjon bruker de... Noen andre freeware programmer? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Har nero wave editor, men det nekter å lagre filer etter jeg har klippet dem. Får beskjed om at en annen applikasjon bruker de... Prøv å "lagre som" med et annet navn, da. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Hvor finner jeg det programmet for og konvertere mp3 til wav? Glem det fant det selv! Endret 22. juli 2004 av rivrusk Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Husk også å lagra sangen mono da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå