Gå til innhold

utbyttbare deksler på siemens cx65?

Anbefalte innlegg

min gamle SE T300 begynner å trekke på årene og vurderer noe nytt, så litt på cx 65, men er skeptisk til utbyttbare deksler som jeg har hørt denne mobilen har da jeg er lei av at de kommer støv mellom skjerm og deksel. hvordan er de utbyttbare dekslene på cx65? er de lette å ta av? må de skrues av som på SE t610? ( har litt mer sansen for sistnevnte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har selv ikke prøvd dette verktøyet.. Heller ikke tittet etter :p

Uansett er telefonen å anbefale.

Den har jo 11mb internminne, desverre ikke oppgraderbart. IRda men ikke Blåtann. VGA kamera har veldig god kvalitet, men er noe rart med å overfør til pc, får det liksom ikke til...

Uansett, en knall mobil.. Har ikke sett deklsene ennå, men jeg skal vel bytte :p

Lenke til kommentar

Dekslene kan beskues på http://www.siemens-mobile.com/

De er totalt ulike det som sitter på telefonen ved kjøp. De fleste knappene ligner mer på de man finner på C55. Når dekslene blir å få kjøpt i butikk vites ikke. Jeg har ikke sett etter dem, men det går sikkert en stund før de er å få kjøpt. Ved handel på internett fra Siemens eller andre, kan man nok få dem før de når butikkene her hjemme.

Det kommer nok lettere støv inn i telefoner med utskiftbare deksler, men det er jo desto lettere å få ut igjen også. Dessuten har man muligheten til å fornye telefonen på en rimelig måte, dersom man vil ha et annerledes utseende, eller at det gamle dekslet er skadet. Utskiftbare deksler har en tendens til å knirke mer enn faste, og dette kan forverre seg ved bruk, spesielt dersom man tar dem av og på en del. C65-dekslene sitter bra på, men jeg har kun hatt telefonen noen dager, og ikke fjernet noen deksler.

CX65 er en meget bra mobil, som gir mye for pengene. Vil spesielt trekke fram skjerm, kamera, kalender (men den kan IKKE synkes med Outlook! Det kan M65, som har samme firmware), minne, billedvisningsmuligheter og innstillingsmuligheter/personlig tilpasning.

Minnet er på ca 11mb, men når man kjøper telefonen, er det ca 5 mb ledig.

Lenke til kommentar

Hvordan synker man CX65 med Outlook?

Når jeg bruker Mobile Phone Manager (den versjonen som har med funksjonen Smart Sync) med M65, er det i programmets "betjeningspanel (Launchbar)" en knapp for synk. Det er også et eget skilleark for synkoppsettet under knappen Valg (den med verktøysymbol på).

Når jeg bruker samme programmet med CX65 er knappen for synk borte, det samme er skillearket for outlooksynkinnstillinger.

Riktignok kan man utveksle kontakter/adresser mellom telefonen og Outlook, men det er ikke snakk om synk, kun kopiering.

Hvilket program brukes for å synke? Ok, jeg har prøvd programmet s25@once, men da ble kalenderen på telefonen forferdelig treg. Dette skjedde både på CX65 og M65. Prøvde også CX65 med XTND Connect, men det mislykket, i den forstand at kalendernotatene på telefonen kun bestod av klokkeslett, og ikke emne.

Så da lurer jeg på hva som skal til for å synke CX65 på en vellykket måte.

Endret av toonarmy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...