mrty Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 jeg har geforce FX 5600 ultra.... i går hadde jeg 60 fps( helt greit) i dag har jeg 40-50 fps( laggy ) hva skal jeg gjøre? jeg vil ha så høy fps så mulig med detta fattige skjermkortet!!! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 latterlig post av deg....MITT FATTIGE SKJERMKORT!! fjortiss? -lagt inn nyeste drivere? skrudd av vertical sync? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 jeg har geforce FX 5600 ultra....i går hadde jeg 60 fps( helt greit) i dag har jeg 40-50 fps( laggy ) hva skal jeg gjøre? jeg vil ha så høy fps så mulig med detta fattige skjermkortet!!! Du har sikkert for høyt PF usage der... sjekk hvor mangen prosesser du har på.. Lenke til kommentar
mrty Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 vertical sync? det har jeg sikker ikke gjort.. men jeg har de nyeste driverene... bruker powerstrip... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 høyrelikk på bakgrunnen din, gå på innstillinger....der går du på avanserte innstillinger..., så på "gf fx5600" på på open gl innstillinger og skru av vertical sync. Det forhindrer at du får maks 60 fps... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 EDIT: så klart "egenskaper" først.. altså før du går på "innstillinger" Lenke til kommentar
Erad Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Pøh, skru av vertical sync synes jeg er et dårlig råd for å få mer enn 60fps Hvorfor ikke bruke refresh override funksjonen som kommer med de nyeste forceware driverne? Nå får jeg f.eks 85 fps i 1280x1024x32x85 oppløsning uten å få slik satans tearing i bildet. Det er kun Hz på skjermen som begrenser fps'en nå Mer enn nok for meg. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 vertical sync?det har jeg sikker ikke gjort.. men jeg har de nyeste driverene... bruker powerstrip... Slett Powerstrip, er vanligvis det som gjør det.. Var sånn med meg. etter jeg sletta det, ble alt bra igjen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Vær så vennlig å dropp den whininga! Vi kan jo ikke noe for at det "fattige" skjermkortet ditt ikke holder mål for deg. Men allikevel. Installer nye drivere, skru av v-sync og AA/AF. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 latterlig post av deg....MITT FATTIGE SKJERMKORT!! fjortiss? -lagt inn nyeste drivere? skrudd av vertical sync? Hehe naboen vile poste noe som er mye bedre. "Hvor får jeg nyeste drivere til Riva TnT M64 ??? Hjelp meg fort, kjøpte meg Far Cry idag og vil spille ikveld !!! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) drivere til riva tnt.. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp http://www.nvidia.com/object/riva_drivers Endret 20. juli 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå