rockybalboa Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har tenkt til å gå til anskaffelse av en Acer ferrari 3200, gi meg 3 gode og 3 dårlige argumenter! På forhånd takk Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 3 gode: - rask og stille maskin - mye utstyr bl.a. Bluetooth og slot-in brenner - den er rød 3 dårlige - det finnes skjermer med bedre innsynsvinkel - mangler DVI-utgang - den er rød Lenke til kommentar
Filla Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Flere dårlige: - Den er rød - Dårlig batteritid Gode: - Det er en ACER (kvalitet) Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Flere gode: Den har ferrari logo Dårlige: Ikke tilgjengelig helt enda. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 dårlig: 3,1kg over 3mm høy bråker ved f.eks. spilling ? varm kort batteritid bra: stilig kraftig funksjonell til det meste 1 års garanti hørte jeg noen si ferrari? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 dårlig:3,1kg over 3mm høy bråker ved f.eks. spilling ? varm kort batteritid bra: stilig kraftig funksjonell til det meste 1 års garanti hørte jeg noen si ferrari? har du noen gang sett ein barbar pc som er under 3mm? Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 dårlig: Du må kjøpe lisseslips og cowboyboots, og anlegge bart for å stå i stil med den. Det hjelper med caps fra et lastebilfirma også. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg ba pent om 3 gode og 3 dårlige jeg ikke masse dritt! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Riktig i at du ville ha 3 gode/dårlige argumenter. Men som sagt, folk har forskjellig syn på hva som er bra/dårlig ved en ting eller ei (harryfaktor, rød farge, dårlig batteri etc). Ergo, du kan ikke klage. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) 3 gode: - Det finnes mange dårligere maskiner der ute - Veldig godt tastatur - Mye utstyr 3 dårlige:-Det finnes enda mange flere bedre maskiner til den prisen -Varm -Bråker Anser dette som en litt harry maskin som har veeldig mye utstyr som er kjekt å ha på tur, men så blir den for tung, varm og batteriet varer ikke lenge nok til å ha med på tur alikevel. Dessuten skriker rødfargen "Stjel meg...STJEEEEL MEG!"... Før du handler, anbefaler jeg en titt på hva de forskjellige tilbyr av Centrino-maskiner. Det er maskiner som er kjølige, stort sett lette, stille, batteriet varer lenge og wlan. Endret 21. juli 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 3 dårlige:-Det finnes enda mange flere bedre maskiner til den prisen -Varm -Bråker det var 3000 maskinen som bråkte og lagde mye varme . Batteritiden er fortsatt litt kort når man sammenligner med andre centrino maskiner Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 3 dårlige:-Det finnes enda mange flere bedre maskiner til den prisen -Varm -Bråker det var 3000 maskinen som bråkte og lagde mye varme . Batteritiden er fortsatt litt kort når man sammenligner med andre centrino maskiner I stand corrected. En uhyggelig stor horde rundt om i området som har kjøpt disse til 18-21 lapper gjennom hjemmepc-ordningen. Jeg er ikke imponert. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Den er dyr og har dårlig batteri, men det er strøm stort sett over alt uansett, så jeg vil kjøpe den Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Den er dyr og har dårlig batteri, men det er strøm stort sett over alt uansett, så jeg vil kjøpe den 18000, litt mye peng for den pcen. mange andre pcer som er "mye" bedre! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Trur nok du kan få eit betre maskin for den summen der. Betaler litt for Ferrari-merket og rødfargen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Litt goder her i livet må man da ha. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg garantert kjøpt en. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 jeg har råd Men gidder seff ikke å bruke så mye penger på den..! Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 nevn noen maskiner som er bedre på utstyr og design da, hvis man ser bort i fra batteri. konge pc uansett hva dere mener. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 konge pc uansett hva dere mener. Hvorfor skal vi nevne andre da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå