anderaus Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hei Jeg har nettopp anskaffet en Nokia 6610i og er svært godt fornøyd, bortsett fra 2 ting: 1 - Under samtaler er det en god del susing i høyttaleren. Jeg har tidligere hatt diverse nokia-, ericsson- og siemens-telefoner, men aldri opplevd så kraftig susing. Leverandøren sa dette var normalt på denne typen telefoner. Kan det stemme? Noen som har opplevd noe lignende? 2 - Jeg klarer ikke å sende epost med bilder/lyd som vedlegg. Teksten i epostene kommer fram til mottaker, men ikke vedleggene. Forslag? tjohei Anders Endret 20. juli 2004 av anderaus Lenke til kommentar
anderaus Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 PS. Susinga gjelder forresten KUN når jeg benytter vanlig høyttaler. Ved bruk av handsfree eller høyttalende funksjon er det ikke sus. Lenke til kommentar
anderaus Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Er det virkelig ingen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
bmx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ja jeg har opplevd det samme med min nokia 6610i. En irriterende susing! Og ikke takler den lydfiler heller på mms. Bæsjtelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå