Gå til innhold

GTA:VC - Isbilen min funker ikke! : (

Anbefalte innlegg

Har nettopp gått til anskaffelse av ett stykk heller suspekt iskremfabrikk (med ett stykk medfølgende ditto suspekt bestyrerinne), og hadde gledet meg til å ta en tur ut og selge litt is (og nåko attåt), men bilen funker ikke! Vel, den funker som bil, men ikke som isbilene i GTA har pleid å gjøre. Når jeg stopper opp og tuter med hornet så kommer det ikke et pip ut av bilen. Prøver å tute med hornet mens jeg kjører også, funker like elendig.

Er det noe jeg gjør galt? Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dærter eller holder du tuten?

Prøvd begge dela. Faktisk prøvd å kjøre ned HELE hovedgata på vestsida av elva med hornet inne, men det kommer ikke en lyd. Også prøvd å stå rolig å gjøre det samme over lengre tid, men njeee da.

Hvis probleme fortsetter så må du nåkk instalere spillet på nytt for da er det noe som er fucket..!

Jeg TROR jeg skal overleve en defekt iskrembil. Tenkte bare jeg gikk glipp av noen kjekke inntekter, men jeg vet ikke om jeg gidder å reinstallere hele greia bare for å finne ut at de enda ikke funker. Dessuten er det ingenting annet som er gale.

Lenke til kommentar
*teste det*

EDIT: Hipp hurra for korrpute savegames. Skal bare gjøre ferdig 38% av spillet på nytt igjen, så skal jeg teste iskrembilen. :(

prøv først å trykke to ganger a'la dobbeltklikk, men hold knappen nede på siste.

Lenke til kommentar

Man skal jo ikke tute!!!!!

Man skal trykke EN GANG RASKT!

For da begynner iskrem-bil-musikken!

Det er ikke noe feil med spillet eller PC'n!

Trykk en gang raskt!

Hvis du hører musikken, har du gjort det rett...

Hvis du hører hornet, må du trykke ENDA raskere!

Ikke vanskeligere enn det! ;)

Lenke til kommentar
Hva er så sinnsykt gøy med det innlegget?

Det var bare det at jeg leste "dærte"-innlegget aller først. Begynte bare å le og tenkte hva **** er det denne posten handler om? Ganske absurd, og ikke noe vondt ment, men jeg synes det var morsomt (og synes tydeligvis noen flere også).

P.S Ble også litt usikker på meg selv... dærter eller holder jeg tuten? :hmm: Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...