Gå til innhold

Hvordan få brukt alle musetaster i spill

Anbefalte innlegg

Hai, Hai..

Har et problem med å få konfigurert alle knappene i Delta Force Team Sabre denne:

Microsoft Intellimouse Explorer 4 med Steelpad "Aimboot"

Finnes det noe program som gjør at jeg kan få lagt inn en profil på hvilke knapper som skal gjøre hva i spillet? :hmm:

Jeg forsøker å "mappe" keys inne i spillet men det vil ikke godta når jeg forsøker å mappe en funksjon til scrollehjulet eller noen av de andre knappene.

Vet at et slikt profil program finnes til joysticker men finner ikke noe som kan brukes til musa.

Er det noen som har noen gode tips/programmer som kan løse dette så ville jeg vært meget takknemlig :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du heller bruker intellipoint 4 drivere kan du remappe museknappen til hvilke som helst tastaturknapper du vil for spesifikke spill/programmer. Omtrent som de fleste gode joystick/gamepad drivere funker. Av en eller annen grunn fjernet Microsoft denne egenskapen i intellipoint 5. Hvis du googler litt etter "intellipoint 4.12" eller lignende bør du finne et par nedlastingssteder.

(Jeg bruker selv v4.12 og det er såvidt jeg vet INGEN fordeler med å oppgradere til v5.x, bare ulemper.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...