DementedAlbino Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ser at den koster 2890 på http://store.apple.com/, mens gos komplett koster den 3800. Noen som kan si meg hvorfor prisforskjellen er så stor? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Komplett har ennå den 'gamle' iPoden. Den nye 20GB-modellen er billigere. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Så det er kommet en ny versjon? Hva er forskjellene på den nye 20GB og den gammle da, utenom pris? Får en fortsatt med docking og fjernkontroll? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Bundle til 20GB: Apple Earphones AC Adapter FireWire cable USB 2.0 cable Bundle til 40GB: Apple Earphones AC Adapter FireWire cable USB 2.0 cable iPod Dock Den iPod v3 som kosta 3700 hadde med dock, bæreveske og fjernkontroll. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Docking følger bare med 40GB modellen av de nye. Fjernkontrollen er ikke nevnt, så da tipper jeg at den er fjernet fra pakka. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Synd de ikke leverer med fjernkontroll. Blir bra tungvindt og skulle skifte sang når en må finne fram ipoden hver eneste gang framfor å ha fjernkontrollen tilgjengelig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Vil iTrip passe sammen med den nye versjonen av ipod? Lenke til kommentar
BJA Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Til spørsmålet om hva forskjellen på den nye og den gamle iPoden er: Den nye har: 12 timer batteri istendenfor 8 timer Kan lade via Firewire og USB Noen nye menyfunksjoner Litt tynnere (mindre/lettere) Har samme navigasjonstaster som iPod mini Mulighet for flere on-the-go playlister Mulighet for justering av hastighet ved avspilling av lydbøker Noen flere menyspråk Den er ca. 1000,- billigere Med andre ord ganske positiv forbedring Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Skal bestille per telefon, eller internett i morgen tror jeg. Gleder meg som bare det, og håper leveringen er rask! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Kan ikkje den nye slette frå iPoden og? Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg bestilte den nye iPoden 21. og ETA er satt til 26. Det er vel ganske kjappt.. Noen fler som har bestilt? Lenke til kommentar
total Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 noen som tror prisen vil holde seg, og hvor lang til det tar før prisene synker? er apple-store "rimeligere" enn andre? Lenke til kommentar
total Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 nå kommer vel prisene på de "gamle" iPodene til å synke drastisk etterhvert som de blir utdatert av bedre, billigere modeller? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er det berre på Apple store eg kan få kjøpt denne nye versjonen av iPod 20gb? Lyt berre sei at eg blir meir og meir imponert av desse iPodane, og no har det gått so langt at den gamle mp3-spelaren min (JazPiper Ubit 128mb) skal pensjonerast til fordel for ein iPod. Vurderte ein Mini, men når eg ser på pris i forhold til kva eg får, so vil eg heller ha ein 15 eller 20gb. SPESIELT når eg ser på kva som kjem med den nye versjonen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 da har jeg også bestilt en ipod g4 40gb fra www.eplebutikken.no Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg bestilte den nye iPoden 21. og ETA er satt til 26. Det er vel ganske kjappt.. Noen fler som har bestilt? Jeg har også nettopp kjøpt - anslått shippingdato er 28. juli. Jeg har nå mine tvil. Jeg er veldig spent på når denne tingen kommer. Er det noen som har tidligere erfaringer med å kjøpe splitter nye produkter fra Apple Store? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Komplett har ennå den 'gamle' iPoden. Den nye 20GB-modellen er billigere. Yes. Riktig riktig. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Til spørsmålet om hva forskjellen på den nye og den gamle iPoden er: Den nye har: 12 timer batteri istendenfor 8 timer Kan lade via Firewire og USB Noen nye menyfunksjoner Litt tynnere (mindre/lettere) Har samme navigasjonstaster som iPod mini Mulighet for flere on-the-go playlister Mulighet for justering av hastighet ved avspilling av lydbøker Noen flere menyspråk Den er ca. 1000,- billigere Med andre ord ganske positiv forbedring Det er feil å si at iPoden er blitt 1000kr billigere. Det apple har gjort (med 20 GB versjonen), er å fjerne ekstrautstyret som tidligere fulgte med. Dette betyr at den prisen du betaler for selve iPoden er blitt høyere. Men jeg synes at det er bedre på denne måten, så kan folk selv velge hva de trenger i tillegg, fremfor å betale for noe de aldri kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg bestilte den nye iPoden 21. og ETA er satt til 26. Det er vel ganske kjappt.. Noen fler som har bestilt? Jeg har også nettopp kjøpt - anslått shippingdato er 28. juli. Jeg har nå mine tvil. Jeg er veldig spent på når denne tingen kommer. Er det noen som har tidligere erfaringer med å kjøpe splitter nye produkter fra Apple Store? Min iPod kom 22. Altså 2 dager etter at jeg bestilt. Er strålende fornøyd. Noen andre som a\har fått sin? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fikk akkurat min på døra nå. Stilig greier Men æsja meg liker ikke iTunes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå