FrozenFish Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Heisann! Jeg har en PC her som jeg skal prøve å reparere. Ved oppstart kommer meldingen: "EZ BIOS: initializing" - og der stopper det. Jeg har tenkt å prøve å resette biosen. Skal jeg da bare plugge ut alle kabler og så flytte jumperen over på pin 2 og 3 i noen sekunder? Eller skal strømmen være på? Maskinen er en Packard Bell I Media 8066 Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Skal jeg da bare plugge ut alle kabler og så flytte jumperen over på pin 2 og 3 i noen sekunder? Yepp...........:.-) Og - strømmen skal være av.......... Trenger ikke plugge ut alle kabler........... Endret 20. juli 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Takker! Da prøver jeg ..... Nope! Samme melding "EZ BIOS: initializing". Jeg kommer meg inn i bios, men ser ikke at det er noe der som er feil. Har prøvd å gjøre forandringer i bios uten hell. Lurer nå på om det er noe annet på selve HK som er ødelagt, evt. virus som har rota til noe i bios. Endret 20. juli 2004 av FrozenFish Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Prøv å ta ut det lille runde batteriet på HK i noen sekunder, mens strømmen er av. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 du fylle med....Ingen Virus i Verden kan Tuttle med Bios! det kan jeg Love deg så det er hvertfall ikke noe virus Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 du fylle med....Ingen Virus i Verden kan Tuttle med Bios! det kan jeg Love deg så det er hvertfall ikke noe virus JO, de er sjeldne men de forekommer. SLUTT å prate om ting du ikke har peiling på! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Husker i 1995... fikk da mitt første virus (auto.... et eller annet... la seg i minnet tror jeg at jeg leste) - førte til format C: ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå