copyright Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har en XP1800+ den er ikke låst opp og jeg gidder ikke det, så da kan jeg vell bare overklokke ved hjelp av FSBèn ikke sant ? Men når jeg kommer på 151 fsb så begynner maskina å oppføre seg rart osv.... Vcoren kan jeg stille på hovedkortet (Soltek SL-75DRV4 hovedkort ATA-133) med en bryter, den står på aouto for tiden.... Hva stopper klokkinga....Jeg kjører den nå på 1900+ og da er tempen ca. på 40-42Hjelp meg å komme videre please.... [email protected] Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Du kan egentlig ikke forvente noe særlig mer enn 150fsb, med mindre du har mushkin/corsair eller noe. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: copyright skrev (2002-04-24 01:39):Jeg har en XP1800+ den er ikke låst opp og jeg gidder ikke det, så da kan jeg vell bare overklokke ved hjelp av FSBèn ikke sant ?Men når jeg kommer på 151 fsb så begynner maskina å oppføre seg rart osv....Vcoren kan jeg stille på hovedkortet (Soltek SL-75DRV4 hovedkort ATA-133) med en bryter, den står på aouto for tiden....Hva stopper klokkinga....Jeg kjører den nå på 1900+ og da er tempen ca. på 40-42Hjelp meg å komme videre please....[email protected] Vel, altså, du kan jo prøve å sette opp vcore, skader vel ikke så lenge ikke tempen er høyere... Har du mulighet til å kjøre opp spenninga på RAM'en kan du jo prøve det også... Men jeg vil tro du må låse opp cpu'en for å komme særlig videre... Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har et soyo hk. kommer opp til 2100+, får bare startet windows, låser seg i 3dmark ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå