ks- Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei, jeg vurderer å skaffe meg vifte styring til mitt chieftec bx midi tower da jeg skal ha meg 2 stk ekstra vifter i tillegg til de 2 jeg har nå. Syns denne viftestyringen virket ok: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3BB Men en ting som kanskje kan bli et problem med dette kabinettet er det dekselet som sitter foran dvd/cd/5.25" brønnene, ettersom jeg ser på bildet så er de knottene på viftestyringen ganske store så det er vel muligheter for at det ikke er plass bak dekselet. Noen som har erfaring med dette ? eller vil anbefale meg en annen viftestyring ? Lenke til kommentar
ks- Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Så det er ingen som her peiling på dette, eller noen som gidder å svare ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 tror du bare må spørre microplex hvor langt de stikker utenfor å måle selv Lenke til kommentar
kevral Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Sunbeam'en passer fint i mitt DX Dragon kabinett ihvertfall. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har et Dragoon Big Tower og det er ikke noe problem med Sunbeam viftestyringen! Gå for den, den er konge Lenke til kommentar
monstar Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Viftestyringen passer perfekt til BX-toweret Lenke til kommentar
ks- Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Takk for svarene alle sammen, jeg sendte en mail til mpx men svaret jeg fikk tilbake var at det visste de ikke for de solgte ikke Chieftec BX, men han nevnte at hvis det var like god plass bak døra på BX som det var på MX/DX så ville det gå. Men da går jeg for rheobusen jeg, og 4stk papst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå