Erik_ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei jeg har kjøpt w1 og lurer på noen hvis jeg bare skal ha bildene over på pappir i fotobutikk i vanlig størrelse hvor mange pix må jeg ha kamera på da?? Kan jeg bruke vanlige aa batterier fra butikken eller må jeg bruke oppladbare fra sony?? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Desto flere MP du har desto mer detaljerte blir jo bildene, men jeg mener at du i hvertfall bør ha min. 3 MP for å få ok bilder i vanlig fotostørrelse. Du kan godt bruke vanlige AA batterier. Kjøpte 4 stk oppladbare på Clas Ohlson som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Erik_ Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 ok for jeg så på de oppladbare som jeg har der er det 1.2v og de i butikken er1.5v har det ikke noe og si? ok så jeg trenger ikke ha den på 5pix da for jeg får jo plass til flerebilder hvis den står på 3 men blir det bra bildekvalitet da når jeg skal ha vannlig størelse eller blir det bedre om jeg har den på 5pix Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Du vil neppe merke noen forskjell i kvaliteten på 2 og 5 megapixel om du kun skal ha bilder i standard størrelse (10x15). Men jeg vil anbefale å bruke flere megapixler, i tilfelle du tar ett blinkskudd som bare må opp på veggen i 20x30 eller enda mer. Her er 3 nok for de fleste, men 4 anbefales. AA batterier kan fint brukes, men disse varer mye kortere enn oppladbare AA batterier pr. lading. De kan imidlertid fint brukes som en nødløsning. Lenke til kommentar
Erik_ Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 jepp den er grei er jo fint som du sier til nødløsning men trodde det hadde noe og si at det er 1.2v på de oppladbare og 1.5 på de man kjøper i butikken til engangs bruk men da kan jeg jo bruke dem da Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå