Gå til innhold

Hvilken TV har du, og hvilke neg/pos ting er det..

Anbefalte innlegg

Toppicen sier det meste.

Hvilken TV har du, og hvilke positive eller negative ting kan du si. Har du noen spesiell innstilling du har funnet ut som reduserer det negative osv...

Legg inn info som vil hjelpe andre....

Legg selvfølgelig ut ting du lurer på med tv'en din, så kan sikkert noen på forumet komme frem til en løsning på problemet.

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en helt vanlig Samsung 28 tommer's tv. Kjøpt på Elkjøp for 4000 kroner i fjor sommer.

Positivt:

Pris/ytelse.

Design.

Tilkoblingsmuligheter.

Veldig bra meny. Forhåndsinnstillte farge og lyd moduser, veldig lett og skifte mellom sport, film osv.

Bra fjernkontroll.

Kan velge mellom 4:3, zoom og 16:9 format med en enkel knapp. (veldig praktisk når man skal se film.

Har en form for innebygd AntiAliasing. Noe som gjør tven bra til spill-konsoller. Får mye bedre bilde på PS2 spillene mine.

Negativt:

Dårlige høytalere. (men det er jo stereo sef!)

Bare 50HZ.

Konklusjon:

Har du 4000 kroner og skal ha deg tv til hybelen, eller bare en ekstra i huset kan jeg anbefale denne tven. Som sagt er den fin til spill-konsoller.

Men det er ikke sikkert de har den på Elkjøp lengre.

Produktnavn: Samsung CW-28D83N

Lenke til kommentar

Uten å sjekke tror jeg faktisk at jeg har akkurat samme TV som deg Apoc_. Deilig liten sak.

Skal du ha deg ny TV bør du bare stikke ned til nærmeste forhandler og se deg rundt etter en som fungerer bra og som ikke koster for mye. Og så kjøpe den :)

Lenke til kommentar

Har Philips 32pw9509.

Positive sider:

*God bilde kvalitet

*75 Hz, slipper mange av 100 hz feilene

*Tøff fjernkontroll i aluminium

*Mange innstillingsmuligheter

*Tøft design (sølv og sort)

*Tilkoblingsmuligheter (3xscart)

Negative sider:

*Elendig lyd!!!

*Treig og komplisert meny

*Krever mye signal (avslører dårlige signalkilder)

*Bruker lang tid å skru seg på

*Pris

Endret av torkelma
Lenke til kommentar

Jeg har flere tver blandt annet:

1: Hitachi 32" 100hz tv, en bra tv, men har vært på service en gang og det jæ... verkstedet klarte å rote bort min fjernkontroll og sendte med en gammel fjernkontroll som knapt nok funker, funker bra på noe, funker ikke på andre ting...

2: Philips 15" lcd tv en knalltv etter mine begreper, bra bilde, enkel å bruke, ser flott ut, kan brukes som pc skjerm (støtter 1024x768 i 85hz), praktisk og kan tas med nesten over alt...

Lenke til kommentar
Jeg har flere tver blandt annet:

1: Hitachi 32" 100hz tv, en bra tv, men har vært på service en gang og det jæ... verkstedet klarte å rote bort min fjernkontroll og sendte med en gammel fjernkontroll som knapt nok funker, funker bra på noe, funker ikke på andre ting...

2: Philips 15" lcd tv en knalltv etter mine begreper, bra bilde, enkel å bruke, ser flott ut, kan brukes som pc skjerm (støtter 1024x768 i 85hz), praktisk og kan tas med nesten over alt...

Du har krav på å få ny fjernkontroll til hitachien din.

Sitter med en stygg følelse av at mange hitachier har vært på service opp gjennom årene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...