Gå til innhold

Ugh. Stort problem med KryoTech kjøling...


Anbefalte innlegg

Har en KryoTech SuperG pc stående, Athlon [email protected]øleren senker temperaturen til -45 grader før pc'n blir starta opp....

 

Men når pc'n har stått på et par minutter (varierer i tid) - begynner temperaturen sakte men sikkert og øke..opp til -18, noe som fører til at pc'n blir automatisk skrudd av.

 

Noen som har noen som helst anelse om hva det er som kan være galt? Hint, tips eller bare tilfeldige utsagn basert på rykter/fri fantasi - alt kan hjelpe :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du spurte om fri fantasi...

For og være ærlig vet jeg ikke :razz: Men jeg går ut ifra temperaturstigningen til -18 var som forventet? For akkurat det er normalt skulle jeg tro.

At den slår seg av..Tja, har du prøvd og klokke ned?

Og har du skjekket i bios at det ikke er noen mystiske temperatur alarmer, viftekontroller osv, som er aktivisert eller deaktivisert?

Har du før brukt selve hardwaren uten problemer?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 03:48, Arctic skrev:

Du spurte om fri fantasi...

For og være ærlig vet jeg ikke :razz: Men jeg går ut ifra temperaturstigningen til -18 var som forventet? For akkurat det er normalt skulle jeg tro.



 

Den Kryotech PC-en jeg har prøvd holdt -43 til -45 konstant i 5 dager. Og det med heftig spilling gående det meste av tida. Så den skal ikke falle i temp nei, iallfall ikke mer enn max 2-3 grader.

Lenke til kommentar

grunnen til at den stopper når den når -18 er nok at den krasjer pga får dårlig kjøling.

 

muligens har du en lekasje i systemet slik at freon slipper ut og ikke systemet ikke lenger har det samme trykket.

 

Hvis du er interisert kan du selge den til meg.

Jeg har litt erfaring med kompressorer og slik kjøling!

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noen lekasjer så langt. Men så vet jeg jo heller ikke hvordan i alle dager jeg skal finne ut nettopp det, så.... hehe =)

 

Er ikke særlig lysten på å selge den...eheh...inntil videre i alle fall. Har kun hatt den i en uke eller.no :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...