Gå til innhold

Vurderer å åpne en webshop og trenger noen tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne kansje vert ein god Ide med eit tilbud på årsabunomang der det går ant og betale F.eks 1k for gratis porto på varer som man bestiller i eit år ja.

 

Men eg ville nok ikkje kjøpt det abunomanget pga eg ikkje bestiller så mykje HW.

Lenke til kommentar
Rayline TWB:

Jeg lurer nå mest på hva det skal være ett års fritt forbruk av.... ett års forbruk av.... grafikkort? bensin? bleier og barneklær for voksne? YIKES!

Skulle ikke være noe "ett års forbruk" av noen ting...............helt irrelevant for en webshop som forhandler hardware/(software)........

OT

:!: he he... du misforstod meg visst. Jeg siktet til den posten du kommenterte mangel av alder på... Syntes det bare var litt artig av deg å poengtere det

 

reminder->

Give aways! masse free-ware! foreksempel gratis grafikk-kort!

og et års fritt forbruk til de 10 første som sender mail med "hagegnom"  skrevet 104 ganger etter hverandre.

 

og ja, f"å-med-deg-så-mye-du-klarer-å-bære-på-10-minutter" konkurranser, til de 15 første som løper igjennom lagerdøra nakne mandag morgen.

Nå skjønner vi hvorfor du ikke har angitt fødselsdatoen din i profilen din............ :roll:

Selvfølgelig skal det ikke være noe "års fritt forbruk" av noe, det har jo ikke Dan Hansen sagt ett kvekk om ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...