bazzo Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er det mulig og fjerne Header og Footer med et script el. når jeg skriver ut en nettside. Vet at jeg kan gå inn på Page setup og fjerne dette, men jeg vil kunne fjerne dem slik at alle som skriver ut siden slipper og få med dato, url, osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Da kan man ha et stilark man kaller Print, der man har strippet siden for all grafikk. Se her, hvordan der er gjort i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Da kan man ha et stilark man kaller Print, der man har strippet siden for all grafikk. Se her, hvordan der er gjort i dette tilfellet.. Nei, Marvil, jeg tror trådstarter heller lurer på hvordan han slipper å få med dato, url og sidetall på utskriftene sine. Dette har ingenting med stilark og gjøre. (og heller ikke med webdesign å gjøre, så denne burde heller vært i programmer) On-topic: Nei, jeg vet ikke hvordan man gjør det, men jeg vet at det ikke kan stilles automatisk for alle som besøker siden din. Det kan faktisk være greit å ha URL, dato og sidetall på sidene. Holder orden i rotet. Endret 20. juli 2004 av jorgis Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Nei, jeg vet ikke hvordan man gjør det, men jeg vet at det ikke kan stilles automatisk for alle som besøker siden din. Det kan faktisk være greit å ha URL, dato og sidetall på sidene. Holder orden i rotet. Det er ikke greit hvis utskriften skal være en fin avtale som skal ha 2 signaturer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 @jorgis: Ah, da missforstod jeg.. Tenkte det var stilsett siden også header/footer skulle vekk.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Det er ikke greit hvis utskriften skal være en fin avtale som skal ha 2 signaturer. Copy/Paste til word? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 evt. nedlastbart i .doc form? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Er det mulig og fjerne Header og Footer med et script el. når jeg skriver ut en nettside. Dette kommer vel an på hvilke nettleser du bruker, tenker jeg meg... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 evt. nedlastbart i .doc form? Man kan ikke regne med at alle har Word, siden det er et produkt som koster ganske mye. Da er det bedre å legge ut en nedlastbar .pdf-fil, og legge ved en link til PDF-plugin for dem som ikke har det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 evt. nedlastbart i .doc form? Man kan ikke regne med at alle har Word, siden det er et produkt som koster ganske mye. Da er det bedre å legge ut en nedlastbar .pdf-fil, og legge ved en link til PDF-plugin for dem som ikke har det. Vel, OpenOffice.org er gratis. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 OpenOffice er ikke like utbredt som PDF, og er ikke like lett for "menigmann" å installere/bruke. Vil mene at PDF er best egnet til slikt, spesielt siden man ikke kan endre på filen. Litt kjipt at folk endrer på fine avtaler uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå