Gå til innhold

Fjerne Header når jeg skriver ut fra en nettside

Anbefalte innlegg

Er det mulig og fjerne Header og Footer med et script el. når jeg skriver ut en nettside.

Vet at jeg kan gå inn på Page setup og fjerne dette, men jeg vil kunne fjerne dem slik at alle som skriver ut siden slipper og få med dato, url, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da kan man ha et stilark man kaller Print, der man har strippet siden for all grafikk.

Se her, hvordan der er gjort i dette tilfellet..

Nei, Marvil, jeg tror trådstarter heller lurer på hvordan han slipper å få med dato, url og sidetall på utskriftene sine. Dette har ingenting med stilark og gjøre. (og heller ikke med webdesign å gjøre, så denne burde heller vært i programmer)

On-topic:

Nei, jeg vet ikke hvordan man gjør det, men jeg vet at det ikke kan stilles automatisk for alle som besøker siden din. Det kan faktisk være greit å ha URL, dato og sidetall på sidene. Holder orden i rotet. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Nei, jeg vet ikke hvordan man gjør det, men jeg vet at det ikke kan stilles automatisk for alle som besøker siden din. Det kan faktisk være greit å ha URL, dato og sidetall på sidene. Holder orden i rotet. 

Det er ikke greit hvis utskriften skal være en fin avtale som skal ha 2 signaturer.

Lenke til kommentar
evt. nedlastbart i .doc form?

Man kan ikke regne med at alle har Word, siden det er et produkt som koster ganske mye. Da er det bedre å legge ut en nedlastbar .pdf-fil, og legge ved en link til PDF-plugin for dem som ikke har det.

Vel, OpenOffice.org er gratis.

Lenke til kommentar

OpenOffice er ikke like utbredt som PDF, og er ikke like lett for "menigmann" å installere/bruke. Vil mene at PDF er best egnet til slikt, spesielt siden man ikke kan endre på filen. Litt kjipt at folk endrer på fine avtaler uten videre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...