Bruun Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Den skulle sendes ut den 24. men det tar nok litt tid å motta det. Tipper fra og med 2. august..... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 "640Kb ought to be enough for anybody" Lenke til kommentar
fettnavn Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 iLove skrev jeg på min, som jeg har avbestilt nå. tror jeg må gå for iRiver e.l isteden, vil kunne ta opp osv, bedre støtte osv. Glad nå for at det ikke var for sent å avbestille den iPod'en Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) graverte inn navnet mitt jeg skal ikke selge den alikevell, men hvis jeg skal det så er det bare å finne en med samme navn så vil kjøpe den da...hehe :!: Det er litt greit hvis noen stjeler den og da, for hvme vil vel gå rundt med en ipod med en annens navn på? Endret 21. august 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 "RIAA, bite my shiny metal ass!" Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg har: Pixelimp Nicolai Grsdal det går vist ikke med Æ !!! som de ikke maktet å skrive før jeg bestilte det ... grr Lenke til kommentar
abergman Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg fikk min iPod Touch i julegave og selvfølgelig graverte mor og far mitt navn i den. Og nå har jeg fått meg iPhone så da skal jeg selge den. men det står mitt navn bakpå. Kan man på noen måter få det bort? Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Graverte inn "God talks to me in stereo" på min ipod for ett par år siden. Lenke til kommentar
abergman Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei, jeg fikk en ipod touch til jul, der hadde mor og far ingravert mitt navn. også skal jeg selge den pga iPhone. Så jeg lurer på vis man kan på fjærenet ingraveringen? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har en gammel iPod Mini med mitt navn på, noe som var lite taktis med tanke på videreselging osv. Dermed er telefonnummer også utelukket. Likte ideenene før med fildelingssitater, så her er det fildelingssitatet jeg liker best: "Sharing is caring" Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg dro en: d^_^b -Mitt Navn Her- Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 iPwn bildet toppet samtlige her Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hva med denne "difficulties be dammed" Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 På min står mobilnummeret mitt og den paragrafen i straffeloven som omhandler tyveri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå