Peacock Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei jeg har et gammelt dritt skjermkort som ikke vil virke, det vil si et ati radeon 7500.....ikke mobb meg for mye da. Er ikke akkurat rik for tiden Men probemet er at etter jeg har lastet windows og skal komme til innloggingsskjermen går skjermen min i hvile modus. Har testet med et annet skjermkort så det er ikke agp porten som er gått adundas. Jeg har også testet begge portene på kortet og ingen av dem virker. Hva kan det være........ Det sluttet bare helt plutselig å virke... Det ville vært fint om noen kunne hjelpe meg, for penger vokser desverre ikke på trær Takk... Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 ingen som vet? kom igjen da Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 vet ikke helt om jeg skjønte det der . kan du omformulere det og så skal jeg se om jeg kan hjelpe Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Prøv å kjør i sikkermodus. Då det er i innloggingsvinduet den går opp til full oppløysning (den kjører vel 640x480 før det viss eg ikkje huskar feil.) Kan anten vere skjermkortet som ikkje takler oppløysninga eller at skjermen din ikkje gjer det / gjer det lengre. Men eg flytter poste over i skjer og skjermkort seksjonen sidan denne delen som det er posta i er for overklokking av skjermkort. mvh JanEriik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå