Spaz Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg er ihvertfall like interessert i å holde på meg oppdatert på hw/spill osv. som jeg alltid har vært Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Etter jeg fikk moped så har jeg ikke vært like interessert i hardware... Har aldri vært noe interessert i spill omtrent, utennom å spille litt cs med Atticus^ og K-DoG Men har nesten alltid sørget for å ha en maskin som er ca. up to date... 3Dmark Beste spillet ever, bare spørs CFD.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Har vell ikke mistet interessen for hardware, men har heller begynt å miste lysten på spill. Kan være fordi jeg ikke har fått spilt noe særlig i det siste pga problempcen min, men det vil tiden vise. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ? Det går i bølger for meg. Bølgetoppene er ofte i sammenheng med et fremtidig hardware-kjøp. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Synes det er interesant å følge med men har ikke noe i nerheten av den intressen enkelte forumbruker legger for dagen (simen1 og snorrhe). Liker å handle nye deler og slikt men det er ikke et must å ha det nyeste da, men artig med noe nytt. Men så er det dette med penger da... skulle gjørne hatt mere av det Lenke til kommentar
durabit Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg synes hardware generelt er moro. Det blir oppgradering hele tiden. Neste på tapetet er å oppgradere en gammel Duron maskin med et Intel 915 hovedkort og tilhørende CPU og skjermkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kan ikke tro det jeg leser. En gjeng nerder som ikke er nerder lenger. Og dette tilstår de i et hardwareforum! Kan ikke si at jeg har mistet interessen nei... Ikke det spor faktisk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kan ikke tro det jeg leser. En gjeng nerder som ikke er nerder lenger. Og dette tilstår de i et hardwareforum! Off-topic... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kan ikke tro det jeg leser. En gjeng nerder som ikke er nerder lenger. Og dette tilstår de i et hardwareforum! Off-topic... Står fortsatt i venstre topphjørne. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ikke hos meg. Ikke hos meg heller. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nei, det er faktisk ganske relevant, da det er snakk om hardware-forumet kontra hardware, og det at jeg, med flere, ikke bruker det som et hardware-forum lenger. Og drit i spammen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nei, det er faktisk ganske relevant, da det er snakk om hardware-forumet kontra hardware, og det at jeg, med flere, ikke bruker det som et hardware-forum lenger. Og drit i spammen. HolgerLudvigsen: Skulle det i signaturen din gjelde deg? Isåfall tror jeg det har skjedd en misforståelse her. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg spilte på HalTans kommentar fem centimeter lenger opp i tråden. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg spilte på HalTans kommentar fem centimeter lenger opp i tråden. Også? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg spilte på HalTans kommentar fem centimeter lenger opp i tråden. Den kommentaren fem centimeter lenger opp i tråden handla IKKE om at han skriver off-topic ting, den handler om at jeg poster i off-topic selv om det er på et hw-forum. Derav "off-topic...". Intelligence is power. Hoho.. *kniser* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Ah, driti ut. Le av Holger. Endret 28. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå