Gå til innhold

Bare meg som har forrandret meg?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter jeg fikk moped så har jeg ikke vært like interessert i hardware...

Har aldri vært noe interessert i spill omtrent, utennom å spille litt cs med Atticus^ og K-DoG :p Men har nesten alltid sørget for å ha en maskin som er ca. up to date... 3Dmark :p Beste spillet ever, bare spørs CFD.. :tease:

Lenke til kommentar
Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ?

 

Det går i bølger for meg. Bølgetoppene er ofte i sammenheng med et fremtidig hardware-kjøp.

Lenke til kommentar

Synes det er interesant å følge med men har ikke noe i nerheten av den intressen enkelte forumbruker legger for dagen (simen1 og snorrhe). Liker å handle nye deler og slikt men det er ikke et must å ha det nyeste da, men artig med noe nytt. Men så er det dette med penger da... skulle gjørne hatt mere av det :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

:ohmy:

 

Kan ikke tro det jeg leser. En gjeng nerder som ikke er nerder lenger. Og dette tilstår de i et hardwareforum!

 

Kan ikke si at jeg har mistet interessen nei... Ikke det spor faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kan ikke tro det jeg leser. En gjeng nerder som ikke er nerder lenger. Og dette tilstår de i et hardwareforum!

Off-topic...

Står fortsatt

 

hw-logo.gif

 

i venstre topphjørne.

Lenke til kommentar
Nei, det er faktisk ganske relevant, da det er snakk om hardware-forumet kontra hardware, og det at jeg, med flere, ikke bruker det som et hardware-forum lenger.

 

Og drit i spammen.

pray.jpg

 

HolgerLudvigsen: Skulle det i signaturen din gjelde deg? Isåfall tror jeg det har skjedd en misforståelse her. :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg spilte på HalTans kommentar fem centimeter lenger opp i tråden.

Den kommentaren fem centimeter lenger opp i tråden handla IKKE om at han skriver off-topic ting, den handler om at jeg poster i off-topic selv om det er på et hw-forum. Derav "off-topic...".

 

Intelligence is power.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoho.. *kniser*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...