-Mazor- Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 tjaa... jeg har ikke egen data så jeg gleder meg til å få bygget en (når jeg får penger) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Takk, da var det ikke bare jeg. Don`t worry, be happy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ble lei av å lese hw-nyheter etter at det kom fem om dagen om "Opteron får 853 pinner å lø" osv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 nettopp mekket ny pc så blir bare deppa av og se hvor mye prisene er gått ned, og hvor mye nytt som er kommet.... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Bryr meg fascinerende lite igrunn. Holder meg oppdatert kun på det viktigste, og driter lang faen i om P4 kommer i en 3,ørten Ghz versjon. Nå leser jeg mye mer om ny programvare og programmering. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 har opplevd noe av det samme.... jeg ble vell skikkelig gira på alt som het pc og spilling i sånn rundt 12-13 års aldern... brukte MANGE timer forran brodern sin pc da ja fikk min første pc etter at jeg var blitt konfimert.... og nå de 2 siste årene så har liksom mesteparten av spille lysten blitt borte.... er ikke like hardware "fiksert" nå som jeg var tidligere heller.... kanskje man bare rett og slett begynner og bli mere "voksen" ? PS er 18 år Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Har merket det selv det siste halvåret. Interressen for hardware har betraktelig gått ned. Jeg er ikke så oppdatert lenger som jeg var før. Helt til i dag, før jeg leste testen av Socket T på hw.no sin hjemme side, så hadde ikke jeg anelse om hva de nye chipsettene til Intel heter (i925X og i915G). Jeg er ikke så opptatt av å oppgradere PC'en min lenger, eller "studere" de nye produktene som kommer/ har kommet ut på markedet. Har ikke spilt ett eneste spill på 3 måneder. Har ikke ett eneste spill lagt inn på maskinen en gang. Var en aktiv CS gamer for litt over ett halvt år siden, men har ikke spilt det siden i begynnelsen av Januar. Interresen for mange ting innen data er ikke som det pleide å være. Vurderte faktisk en periode å selge PC'en min, og heller bruke pengene på noe annet. F. eks en reise eller noe... Før pleide jeg å spille mye, drive med modding og overklokking...studerte de nye tingene som kom ut på markedet. Oppgraderte annenhver til hver måned med ny hardware. Nå sitter jeg bare å surfer, chatter og hører på musikk. Ser kanskje en film nå og da... Endret 21. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Nå sitter jeg bare å surfer, chatter og hører på musikk. Ser kanskje en film nå og da... Kjenner seg igjen... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Me 2.. Vokser fra det på en måte.. Og jeg som skal ta IT utdannelse på høgskole nå... hehe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 huff Hardware er ikke så intresant lengre ... jaja det er vel noe som kommer til bake når man kommer i midtlivs krisen vi menn skal gjennom men det er jo en leeeeenge til da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Bare jeg som føler det slik? Nei, slapp av. Samme her. Riktignok kan det nevnes at de gangene jeg skal oppgradere noe HW, så setter jeg meg grundig inn i hva som er i skuddet for tiden. Bruker 3-4 dager hvor jeg pløyer i gjennom forum og tester rundt om i verden. Når jeg har gjort det er jeg som regel rimelig inne på hva som er bra og hva som ikke er bra. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Me 2.. Vokser fra det på en måte.. Og jeg som skal ta IT utdannelse på høgskole nå... hehe Heh, da er vi to.... Etter at jeg ble hekta på PHP og webdesign har jeg liksom mistet litt av interessen for hardware :\ Klarer meg med den gode gamle traveren jeg har. Duger brukbart til de fleste spill Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Kjenner meg igjen jeg også, og det er faktisk en fordel med bærbar pc her. Om jeg hadde hatt stasjonær pc nå så ville jeg nok vært adskillig mer interessert i hardware-nyheter. Når man ikke har mulighet til å oppgradere (bortsett fra ram) er det adskillig enklere å holde seg unna og sparer en god del. Forøvrig er jeg lik Artic, de gangene jeg er ute etter noe spesielt så gjør jeg veldig grundig research først (ikke gå på elkjøp og gjøre et impulskjøp, for å si det sånn), så setter meg egentlig veldig inn i hardware/specs i disse periodene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg er helt inn i et par områder, men det har kanskje en naturlig årsak *titter på siggen*. Ellers skummer jeg det meste uten å ha stålkontroll - den skaffer jeg meg ved eventuelle oppgraderinger. Jobber jo tross alt med dette, så jeg bør vel kunne litt om det meste... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg føler det også slik Men jeg slutter ikke å kjøpe hardware jeg er bare blakk, eller så bruker jeg pengene mine på "hun jeg vil skal bli damen";)eller på cder.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jeg er blakk for tiden. Dessuten skal jeg inn i kongens armè. Dette gjør at interessen har avtatt. Kommer nok til å ta seg opp i studietiden. Yess! Slik har jeg det også.. Ikke vits å kjøpe noe nytt når jeg skal i militæret. Klarte though ikke å holde meg, og fyrte i gang en WDC 250GB Media Center ekstern HDD, men den kan jeg få bruk for i militæret.. Edit; jeg er ikke blakk, though.. Endret 22. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hm, forandret og forandret, da jeg først hoppet på forumet var jeg aktiv og oppdatert på Hovedkort og CPU fronten etc.. Nå i det siste blir det mindre og mindre, visste ikke engang om AMD Sempron før i går .. Skal oppgradere til jul, trur jeg går for Sempron, trenger ikke noe annet Lenke til kommentar
consilium Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Å lese nyheter om hardware nå til dags er som å tråle gjennom et leksikon; du stopper opp på hvert tema for å se om noe nytt har kommet. Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 det er bare et spørsmål om tid før jeg bygger ny og det blir dual xeon, sata i striping,lian li,vifteløse løsninger(spesielt på pcu og grafikkort)og 2 20" lcd og rådyr ram...........gleder meg og motorola mpx 300 når den kommer. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Har vel kansje mistet interessen litt ja.. Eneste jeg vurderer er mer diskplass siden jeg snart har fylt opp alt jeg har tilgjengelig GeForce3ti200 holder faktisk til mitt bruk, så ser ikke vits i å oppgradere der.. Skjerm har jeg akkurat kjøpt, så det blir nok heller ikke kjøpt inn med det første.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå