Gå til innhold

Bare meg som har forrandret meg?


b-real

Anbefalte innlegg

Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ?

Det har bare dalt ned og ned.

Jeg tror ikke jeg har kjøpt hardware på...et halvt år eller.no og jeg kan ikke si at jeg har så lyst til å ta titten inn på hva som er å anbefale på markede igjen.

 

Bare jeg som føler det slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ?

Det har bare dalt ned og ned.

Jeg tror ikke jeg har kjøpt hardware på...et halvt år eller.no og jeg kan ikke si at jeg har så lyst til å ta titten inn på hva som er å anbefale på markede igjen.

 

Bare jeg som føler det slik?

Jeg føler det også slik, men det er vel kanskje fordi det jeg har atm er mer enn bra nok for meg. Dessuten kommer det jo noe nytt hele tiden, og det gjør deg ikke akkurat motivert til å kjøpe noe....når det er sagt, ville jeg selvfølgelig ikke hat noe imot å få en A64, hovedkort og X800/GeForce 6800 i posten :green:

Lenke til kommentar

Du er ikke alene B|Real, hvis du ser Simen1, snorreh, og Knick Knack(?) diskutere i artikler delen av hardware.no, så lurer man nesten på hvor mye man ikke kan.

Når jeg begynte å bruke forumet her så var det veldig gøy å snakke sammen med likesinnede mennesker, som hadde interesse av å studere hardware til den minste del.

 

Det eneste jeg personlig vil, er at maskinenen holder kjeft, samtidig som jeg kan scripte php, og spille cs som kjedespill når jeg ønsker det.

 

Jeg er dritt lei av kunnskapen jeg har, det eneste er, nå som jeg skal kjøpe meg en bærbar pc, og selge den jeg sitter på nå, er at jeg ikke blir lurt trill rundt, fordi jeg veit at folk på diverse webshopper, ikke har den minste peiling.

 

Har holdt på å bli lurt trill rundt hvis det ikke hadde vært for min kunnskap innen hardware. betale mer for en stygg bærbar med ræva skjermkort, cpu, og mengde minne, enn en jeg hadde sett på før for 2 tusen mer?

 

Er det mulig at webshopfolk har så stor mangel på kunnskap?

Lenke til kommentar

Slenger meg på her. Det siste året har jeg hatt null interesse for hardware og/eller spill. Kan vel egentlig massevis og mer enn nok enn det jeg trenger for å holde en gjennomsnittlig windowsrig gående, men ikke stort mer enn det. Har vel egentlig innsett at å alltid ha ny og fin hardware er tull, kommer ikke SÅ mye ut av å bruke 3000 i stedet for 1000 på den prosessoren, utenom 4 fps ekstra i Unreal 2, som jeg uansett ikke spiller. :shrug: Nei, per i dag holder det for meg at PC'en funker.

Lenke til kommentar
Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ?

Det har bare dalt ned og ned.

Jeg tror ikke jeg har kjøpt hardware på...et halvt år eller.no og jeg kan ikke si at jeg har så lyst til å ta titten inn på hva som er å anbefale på markede igjen.

 

Bare jeg som føler det slik?

Du er nok ikke akkurat alene nei, jeg egentlig for lengst gitt opp å holde meg oppdatert på hardware igrunn. Eneste som jeg nå holder meg sånn noenlunde oppdatert på er ram siden jeg stort sett bare bruker pc'en til jobb og Trackmania :thumbup:

Neste gang jeg skal kjøpe ny maskin kan jeg jo bare spørre litt rundt her på forumet for det er jo i grunn en god del folk med peil her ;)

Lenke til kommentar

Lenge siden eg slutta med det egentlig.

Spiller nesten ikke dataspilll lenger heller... utenom de sjeldne gangene er er på LAN(dette har også dalt). Hvor mye kan man få for en XBOX?

Så lenge den klarer programmene de programmene eg bruker: Photoshop, Opera, Notepad, +++ så er eg egentlig fornøyd. Men eg hadde ikke hatt noe imot litt ekstra prossesorkraft eler minne.. Forøvrig: hva koster en 512 brikke i dag?

 

Noe som eg har blitt litt oppdatert på er kamera fronten, og bestilte meg netopp en 300D med 18-55mm linse :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...