b-real Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ? Det har bare dalt ned og ned. Jeg tror ikke jeg har kjøpt hardware på...et halvt år eller.no og jeg kan ikke si at jeg har så lyst til å ta titten inn på hva som er å anbefale på markede igjen. Bare jeg som føler det slik? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 du blir bare voksen og ansvarlig B|real, de aller fleste blir det etterhvert og da mister man de "små" gledene her i livet Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ?Det har bare dalt ned og ned. Jeg tror ikke jeg har kjøpt hardware på...et halvt år eller.no og jeg kan ikke si at jeg har så lyst til å ta titten inn på hva som er å anbefale på markede igjen. Bare jeg som føler det slik? Jeg føler det også slik, men det er vel kanskje fordi det jeg har atm er mer enn bra nok for meg. Dessuten kommer det jo noe nytt hele tiden, og det gjør deg ikke akkurat motivert til å kjøpe noe....når det er sagt, ville jeg selvfølgelig ikke hat noe imot å få en A64, hovedkort og X800/GeForce 6800 i posten Lenke til kommentar
LoS Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Du er ikke alene B|Real, hvis du ser Simen1, snorreh, og Knick Knack(?) diskutere i artikler delen av hardware.no, så lurer man nesten på hvor mye man ikke kan. Når jeg begynte å bruke forumet her så var det veldig gøy å snakke sammen med likesinnede mennesker, som hadde interesse av å studere hardware til den minste del. Det eneste jeg personlig vil, er at maskinenen holder kjeft, samtidig som jeg kan scripte php, og spille cs som kjedespill når jeg ønsker det. Jeg er dritt lei av kunnskapen jeg har, det eneste er, nå som jeg skal kjøpe meg en bærbar pc, og selge den jeg sitter på nå, er at jeg ikke blir lurt trill rundt, fordi jeg veit at folk på diverse webshopper, ikke har den minste peiling. Har holdt på å bli lurt trill rundt hvis det ikke hadde vært for min kunnskap innen hardware. betale mer for en stygg bærbar med ræva skjermkort, cpu, og mengde minne, enn en jeg hadde sett på før for 2 tusen mer? Er det mulig at webshopfolk har så stor mangel på kunnskap? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Slenger meg på her. Det siste året har jeg hatt null interesse for hardware og/eller spill. Kan vel egentlig massevis og mer enn nok enn det jeg trenger for å holde en gjennomsnittlig windowsrig gående, men ikke stort mer enn det. Har vel egentlig innsett at å alltid ha ny og fin hardware er tull, kommer ikke SÅ mye ut av å bruke 3000 i stedet for 1000 på den prosessoren, utenom 4 fps ekstra i Unreal 2, som jeg uansett ikke spiller. Nei, per i dag holder det for meg at PC'en funker. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Enig.. Det eneste som teller er at jeg får lagt inn google toolbar og får tilgang til fr*e6.com så er dagen redda når det gjelder pc Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ja eg er ikke så vill etter hardware lenger men så har eg ikke penger til å legge i det heller. Eg trenger grusomt en oppgradering for denne maskinen begynner å bli crappy. Trenger ikke det raskeste da. Ellers så blir andre ting prioritert. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Så og si helt enig med HalTan. Så lenge jeg har Photoshop, Firefox og Dreamweaver holder det i massevis her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Gutter, dere skuffer meg dypt! Lenke til kommentar
hce Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Gutter, dere skuffer meg dypt! Jeg liker ihvertfall hardware og holder meg oppdatert. *ikke skuffe darkness* http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=3511 http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=4632 http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=5247 mine tre prosjekter... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 hce Mitt prosjekt er i grunn bare en ny systemdisk Men, det er mest pga pengene at jeg ikke lar fantasien min løpe løpsk. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Sitter og tenker her..er det flere her som egentlig har begynt å miste litt interessen for alt det nye hardware som kommer ut på markede for tiden og "det og holde seg oppdatert" ?Det har bare dalt ned og ned. Jeg tror ikke jeg har kjøpt hardware på...et halvt år eller.no og jeg kan ikke si at jeg har så lyst til å ta titten inn på hva som er å anbefale på markede igjen. Bare jeg som føler det slik? Du er nok ikke akkurat alene nei, jeg egentlig for lengst gitt opp å holde meg oppdatert på hardware igrunn. Eneste som jeg nå holder meg sånn noenlunde oppdatert på er ram siden jeg stort sett bare bruker pc'en til jobb og Trackmania Neste gang jeg skal kjøpe ny maskin kan jeg jo bare spørre litt rundt her på forumet for det er jo i grunn en god del folk med peil her Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Lenge siden eg slutta med det egentlig. Spiller nesten ikke dataspilll lenger heller... utenom de sjeldne gangene er er på LAN(dette har også dalt). Hvor mye kan man få for en XBOX? Så lenge den klarer programmene de programmene eg bruker: Photoshop, Opera, Notepad, +++ så er eg egentlig fornøyd. Men eg hadde ikke hatt noe imot litt ekstra prossesorkraft eler minne.. Forøvrig: hva koster en 512 brikke i dag? Noe som eg har blitt litt oppdatert på er kamera fronten, og bestilte meg netopp en 300D med 18-55mm linse Lenke til kommentar
adawen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg tråler hardware kun når noe jeg har fra før har gått til helvete.. Sånn som nå, ca.. *grine* .. *tråle mobo* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Takk, da var det ikke bare jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg gidder ikke kikke i hardware kategoriene nå for tida, er lei av nye ting. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg er blakk for tiden. Dessuten skal jeg inn i kongens armè. Dette gjør at interessen har avtatt. Kommer nok til å ta seg opp i studietiden. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ble lei av å lese hw-nyheter etter at det kom fem om dagen om "Opteron får 853 pinner å lø" osv. Leser CS-nyheter istedet da. :] Kjøper fortsatt ny hardware, men gidder ikke å lese om det. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Du er nokk ikke den eneste. Særlig siden jeg ikke spiller så ekstremt mye lengre så trenger jeg ikke den nyeste og beste hardwaren Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg er blakk for tiden. Dessuten skal jeg inn i kongens armè. Dette gjør at interessen har avtatt. Kommer nok til å ta seg opp i studietiden. samma her....I marinen der hvor bare menn er menn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå