Gå til innhold

Tastatur-møkk!!

Anbefalte innlegg

Har i dag mottat min pc og skal skrive ting på internett med det fine tastaturet som fulgte med (no billig greier fra multicom). Men når jeg trykker space, og det gjør tro det eller ei jeg ganske ofte, så hopper markøren opp i adresselinja i internet explorer. Det virker som om space har samme funksjon som f4 i tillegg til space. Dette gjør det helt umulig å bruke det tastaturet, for ganske mange programmer har f4 som snarvei til ett eller annet.

Kan noen hjelpe?

PS har søkt på forumet men finner ingen som har det samme prob.

Fralme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

anbefaler deg å enten kaste tastaturet, eller å sende det tilbake. legg ved en liten lapp der det står "defekt!!!" skriv også ned hva som er feilen.

multicom lager billige tastaturer (som diverse pc-produsenter benytter seg av: simens nixdorf kom med multicom.) det tastaturet ble benyttet av min far, og han har bly-fingre (akkurat det samme som blytøffel når man kjører bil), så det varte ikke så lenge før flere av tastene streiket fullstendig. kunne sitte og trykke til du var blå, uten resultat.

kan på det sterkeste anbefale deg et logitech trådløst tastatur. det er så glimrende å kunne sitte med det i fanget, uten å tenke på de ekle trådene som henger rundt om. en ting: hold mobilen din vekke fra tastaturet, den forstyrrer signalene.

både jeg og min far bruker dette tastaturet, og han banker fremdeles løs på det forsvarsløse tastaturet når han har behov for det. men logitech er kvalitet (som regel, en eller annen har sikkert en negativ erfaring å komme med), men jeg kan melde om at min fars nye logitech tastatur (han har jo hatt to ,multicom + 1 logitech) fremdeles lever i beste velgående

[ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-04-24 00:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:

kan på det sterkeste anbefale deg et logitech trådløst tastatur. det er så glimrende å kunne sitte med det i fanget, uten å tenke på de ekle trådene som henger rundt om. en ting: hold mobilen din vekke fra tastaturet, den forstyrrer signalene.

både jeg og min far bruker dette tastaturet, og han banker fremdeles løs på det forsvarsløse tastaturet når han har behov for det. men logitech er kvalitet (som regel, en eller annen har sikkert en negativ erfaring å komme med), men jeg kan melde om at min fars nye logitech tastatur (han har jo hatt to ,multicom + 1 logitech) fremdeles lever i beste velgående

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-04-24 00:37 ]</font>

Dette anbefaler jeg ikke for folk som spiller spill som quake. Trådløse tastatur og muser gir "lagg" som du bare merker når du spiller. Jeg hadde begge dele før...huff det er eklit.

Lenke til kommentar

Ja har prøvd å skifte tastatur.

Finnes det ingen programmer som kanskje kan brukes til å stille om tastene med?

Det tastaturet er sånn på andre PC-er også, så det er ikke kombinasjonen mellom det tastaturet og denne PC-en som det er noe gæærnt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...