rudolfrock Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hva vil dere anbefale? Er den høyere prisen på S60 verdt pengene, eller gir W1 såpass bra kvalitet at jeg ikke vil merke stor forskjell mellom disse to? Jeg vil veldig gjerne ha muligheter for RAW format og muligheter for manuelle innstillinger. Jeg var helt sikker på S60 helt til jeg leste testen av W1 på itavisen. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Sony W1 har hverken RAW-format eller særlig med manuelle innstillinger, så hvis dette er et must er det Canon S60 som er alternativet av disse. Det kommer en test av disse kameraene her på Akam innen en uke. Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hadde det vært mulig å fått med test av accsessories til disse kameraene, eventuelle objektiver og slikt? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Men går det an å forsvare den høyere prisen på S60 i forhold til W1? I forhold til funksjoner... er S60 SÅ mye bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå