Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil ved install av 3COM Wireless PCMCIA

Anbefalte innlegg

Problemet gjelder under Win XP Pro og dette kortet: 3CWRE154A72.

Dette har skjedd og skjer:

Kortet virket før da maskinen kjørte XP Home. Men så formaterte jeg maskinen og la in XP Pro. Der etter satte jeg inn kortet og maskinen sa at den fant en ethernet kontroller. Etter et søk fant den ikke noe driver, men så bajeg den om å se på cd'en som fulgte med og da fant den drivere. Den gav melding om at denne driveren ikke var signert av Micro$oft og jeg sa den skulle forsette. Men i det den er ferdig med å legge inn drivere så henger maskinen seg. og hvis jeg da prøvere å restarte med kortet i så henger den seg i oppstarten.

Jeg har feilsøkt litt og det funker på en annen laptop som kjører XP Pro.

Maskinen med feilen er en Compaq Presario 1500, men eg kan ikke skjønne at det skal være noe galt her. selv om det virker sannsynlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har vert på 3Com sine sider.. det er bare en driver... og den er for win 2k og win xp(home og pro).

Ettersom jeg ikke klarte å finne en løsning på dette så kjøpte jeg et annet kort.

Men jeg synest det er veldig rart at det ikke virker.

Har testet en del og det er bare når maskinen kjører Win XP Pro at dette kortet ikke virker.

Kortet virker nå maskinen har andre OS. og det virker under win xp pro på andre mskinere. Høyst besynderlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...