Gå til innhold

Problemer med SATA. Trenger drivere til kontrollen

Anbefalte innlegg

¤¤¤ Topic endret av moderator på grunn av dårlig emnebruk. Les Nettikette for riktig bruk av emne ¤¤¤

Hei !

HDD min tok kvelden idag (denne var ide-100)

Har ABIT NF7 S v2 så jeg tenkte å sette inn en sata disk og instalere windows på denne.

Probleme er at jeg mista diskiett med sata drivere til HK mitt.

Om noen av dere har link hvor jeg kan laste ned akkurat samme drivere som følgte med hk på diskiett ??? Og om denne må vare bootable diskiett ???

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei fikk det ikke til ...

I windowsXP prøver jeg å oppdatere drivere men får melding at disse drivere fra windows e bedre og får ikke fortsette. ?????.

I disk manager så finnes det raid disker men jeg ikke for de til å funke uten å formatere - e det andre måte ???

Lenke til kommentar

Er 99% sikker på at du skal trykke F6 ved installasjon av Windows (XP/2000). Dette for å legge til de driverne som er på disketten.

På den blå installasjons-skjermen skal det stå "Trykk F6 nå for å legge til 3 parts drivere" eller noe i den duren. Det er hvertfall F6. Du må følge nøye med her for programmet går videre dersom du ikke trykker F6.

Vet ikke om det finnes noen løsning etter windows er installert.

Får du ikke flere/bedre svar, ville jeg prøvd å reinstallere windows. Tror nemlig disse driverne MÅ inn ved installasjon dessverre.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...