Jallin Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Noen som hveit om rf switchen som var til nintendo 64 funker til gamecuben? Har ikke rca plugger på tv'en og lurer på om jeg må kjøpe ny tv ettersom rf -switchen for gamecube ikke er sluppet enda Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Har en anelse om at den ikke vil virke. Leste en forklaring på det en gang, men husker ikke hvor dessverre. Slik var det i USA og Japan, og jeg ser ingen grunn til at den vil funke her. Eventuelt bør du skaffe deg en TV med scart inngang. Bildet blir mye skarpere. Det er vel stort sett gamle TV'er som mangler det. Det går selvsagt bra uten, forskjellen er ikke så stor. Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 mener du at det vil funke uten scart inngang hvor plugger man den inn da? Lenke til kommentar
Fro Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Må du kjøpe en ekstra adapter, hvis du ikke har vanlige AV innganger på TV-en din da. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Siba her i stavanger har knalltilbud på nytt tv med dvd spiller (den kan du jo selge) 29" + sonefri dvd spiller som spiller alle format for 3999kr Ô_o Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Nei, du må kjøpe en RF switch eller hva det heter for å kunne spille på en TV uten scart inngang. Det jeg mener er at forskjellen er så liten at du klarer deg sikkert uten den ekstra bildekvaliteten som scart gir. Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 takk for infoen romaer :smile: . Det høres intressant ut siba men jeg hveit ikke hvor mye penger jeg kan skaffe også bor jeg i oslo Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 I forhold til RCA/kompositt-tilkobling, så gir SCART med RGB et betydelig skarpere bilde med bedre fargegjengivelse. S-video gir nesten like bra bilde som SCART med RGB, nesten umerkelig forskjell. Pass på at om du kjøper ny TV i dag, at SCART inngangene støtter RGB signal, ikke alle TV'er gjør det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå