bureaucrator Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har tidligere stusset over hvorfor det fortsatt finnes dyre gamle grafikkort, men jeg synes dette tar kaka: http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...=V8420DT%2DDEMO Det er ikke bare et 4200 ti-kort, men attpåtil et demokort... Hvorfor koster dette kortet så mye? Finnes det mennesker som betaler for dette? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Og tar man å finansierer så er det bare 114kr i 36mnd Røverkjøp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Betalte jo mindre for kortet på Elkjøp en liten stund etter det kom ut. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvorfor det koster så mye har jeg ikke peiling på, men det er i alle fall en latterlig pris! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Trippelpost Det er noe galt med forumet noen ganger, det svarer ikke, jeg blir fustrert osv.. Endret 20. juli 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Trippelpost Det er noe galt med forumet noen ganger, det svarer ikke, jeg blir fustrert osv.. Endret 20. juli 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Litt av et røverkjøp altså! Les beskrivelsen av kortet da, "Worlds most powerful graphics processing unit" My ass... Såklart er det en stakkars mann der ute som tenker: "Oi, 128mb grafikkminne, dette må være et sinnsykt bra kort" så leser han beskrivelsen: "Oi dæven, det der var virkelig litt av et kort, tror jeg bestiller det og bruker halvparten av min neste uførtrygd på et grafikkort som er verdt 100kr" Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Trippelpost Det er noe galt med forumet noen ganger, det svarer ikke, jeg blir fustrert osv.. Så ikke trykk mer enn én gang, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå