moshpit Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvor finner jeg det? DEN TLF SKAL JEG HA ! Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvor finner jeg det? DEN TLF SKAL JEG HA ! Telefonen kommer engang mellom Oktober og Desember. Prislapp antagelig opp mot 5000,- Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 På eBay til litt billigere pris Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er det så lurt å kjøpe fra Ebay da ? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Vet ikke jeg men det er hvertfal myyyyyyyyyyyyyyyyye billigere og du får den lenge før den kommer ut i Norge l Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Vet ikke jeg men det er hvertfal myyyyyyyyyyyyyyyyye billigere og du får den lenge før den kommer ut i Norge l og du er 90% garantert at du ikke får en mobil i det hele tatt, bare bruker opp penger Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Vet ikke jeg men det er hvertfal myyyyyyyyyyyyyyyyye billigere og du får den lenge før den kommer ut i Norge l Du lærer altså aldri? Hvis du ikke har sett på de andre emnene om dette, så kan jeg gi deg den brutale sannheten nå. S700 er ikke ute i Usa eller noen andre steder på denne kloden. Men hvis du har litt penger å sløse vekk, så er det egentlig bare å sette igang. Husk at du kommer til å vente lenge på noe du ikke kommer til å få. Dessuten er startbudet på 145. Ikke glem å skrive en lesertest om åssen det er å bli svindlet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå