Nuvian Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 dreiv å fiksa litt i biosen,gjorde save and exit osv.. mens den sava gikk strømen,etter det så klarer jeg ikke å få den til å starte,har prøvd discharge CMOS osv,men det virker ikke,noen tips? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 ta utt bateri også vent 5min så setter du bateri igjen og starter PCen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Godt mulig BIOS ble korrupt under save'n. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 ja tror det,men er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?eller må jeg sende den til komplett? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 ja tror det,men er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?eller må jeg sende den til komplett? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...561&hl=hotflash Lenke til kommentar
tensux Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ikke mye å gjøre, jeg har prøvd det meste nå, hadde akkurat samme kort som deg. prøvd trykke insert ved bootup, prøvd å resette bios, ta ut batteri i 27 timer m.m. Ingenting hjelper. Har nå sendt inn kortet til komplett.no. Drittkort, er mye problemer med de der. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Lautsprecher:takk for linken,prøver det hvis jeg får problemer med min nye amd 64. tensux:korter har vært ok så langt,men det kunne vært bedre... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ser ut som om du må kjøpe ny BIOS chip.. Var en som hadde samme problemet, han bestilte ny fra Danmark og fikk den på en uke elns Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 hehe ja ser ganske dårlig ut,var på tide for meg å gå over til noe raskere alikevel,xp 2500 cpy holdte mit 6800 ultra tilbake ganske mye Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg hadde en NF-7 kort. Satt å fiksa i BIOS og gjett hva som skjedde. Joda BIOSen var kaputt Jeg gadd ikke å bestille ny BIOS og sendte like gjerne hele kortet inn på garantien Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har også opplevd pob. med Nf7S (ver 2.0) og BIOS oppdatering. Litt OT: Hvorfor kan ikke andre HK prod. lære av MSI ; bios oppd. i windos. LiveUpdate er og genialt! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har også opplevd pob. med Nf7S (ver 2.0) og BIOS oppdatering. Litt OT: Hvorfor kan ikke andre HK prod. lære av MSI ; bios oppd. i windos. LiveUpdate er og genialt! Abit Flashmenu? Lenke til kommentar
tensux Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bios recovery hjelper ikke, hele kortet dør, bare vifter og disker som går, ingen form for posting. Lenke til kommentar
C@T Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 lol resatte du bios når pcn var på eller ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå