toss Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 hvor mye koster visual studios, og hvor får man kjøpt det? har sikkert vært oppe før en gang, men jeg kunne ikke finne det.. og så lurer jeg på om det kanskje er lurere å kjøpe VB.net hvis man tenker på pris i forhold til utbytte(om dere skjønner hva jeg mener.. litt rart formulert, vet det..)?? i så fall hvor får jeg kjøpt det, og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Siden det jeg sa før dette blei reddigert av Moderator tyder det på at det var noe warez Du kan finne informasjon @ www.komplett.no < rundt 600kr for Hele pakka Endret 20. juli 2004 av Medlem-42829 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 For å finne ut pris og hvordan eventuelt å kjøpe produktet, kan du gå inn på denne siden. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Tull, det er gratis. Visual Basic .NET (2003) Standard er 100% GRATIS. Det samme er Borland Delphi Personal, JBuilder og C#Builder. Men det er mange som våger å selge dette på cd for 700-1000 kroner. Microsoft lanserer nå Visual Studio 2005 (så det er ikke poeng å dra ned eldre versjoner) Last ned alle produktene (Visual Basic, C#, C++, J#, WebDev ASP.NET) og SQL Server 2005 - Yukon) her: http://lab.msdn.microsoft.com/express/ Du må tegne opp med email før du kan laste ned, og VB er ca 40-50MB + .NET FrameWork 2.0 på 25MB, skal du ha MSDN får du denne gratis og på ca 180MB for produktene over. Det jeg vil anbefale at du tar er: Visual Basic, Visual WebDev, SQL og MSDN. ASP.NET har blitt drittenkelt i Visual WebDev!! Bare importer en database og "dra" tabellene ned i en form eller tekstvindu så oppdaterer dette seg automatisk. I 2003 måtte en dobbeltklikke å skrive Data.Bind() på alle. Microsoft kommer til å kicke ass av PHP nå Lenke til kommentar
toss Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Last ned alle produktene (Visual Basic, C#, C++, J#, WebDev ASP.NET) og SQL Server 2005 - Yukon) her: http://lab.msdn.microsoft.com/express/ noen som vet om man kan kompilere til .exe filer med betaen? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva skal man med en kompilator om man ikke kan kompilere (og linke)? (altså å lage .exe filer)... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Joda, betaen skulle fin greie å komplimere programmer. Bare let etter bin mappen hvor du har lagrer prosjektet. Trolig vil du finne EXE-filen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå