defzx Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Okei folkens! Jeg er litt usikker på om min psu holder får dette systemet.. Jeg har den psu-en som fulgte med mitt aopen kabinett. En psu som er på 350w og skal vist nok være helt lik fortron source sinn?? Her er mitt system: Nf7-s v2.0 med en mobil 2400 (35w) som nå kjører på 1.75volt, undervolter til ca 1.7 (overklokket seff) -Volcano 12 cpu vifte. 1gb geil minne 3200 på 2.9volt 6800gt skjermkort, enda ikke overklokket.. 7 kabinett vifter.. 1 sata hardisk 1 cd rom 1 diskettstasjon usb mus og tastatur. Vet ikke om psu-en holder til dette her altså. Ville i så fall denne psu-en vært en bra erstatter? Eventuelt kjøpe 1 hardisk til . Tempraturen på mitt 6800gt gikk opp når jeg fikk 5 nye kabinett vifter Lenke til kommentar
chop Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har ikke erfaring med aspire, men kjøpte nettopp en mist 480w til filserveren min med 7 disker, og det funker fett. Den koster dog noen hundrelapper mer Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 så lenge ikke psuen dropper noe på 12V og 5v så burde det holde.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Burde holde, men hvis du først skal skifte ut så ser den PSU'en du har linket til bra ut basert på OK.no sin test (testen var vel på en 550W, men er jo samme ..nesten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå