eileen_fan Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Har funnet en side med mye god lyd (http://www.betalounge.com logg på som bruker og går inn på PAST SHOWS). Når jeg merker et show blir det spilt av i real player. Jeg lurte på om jeg kan klare å lagre dem? Som MP3 el. Jeg har i utgangspunktet ikke peil, så event forklaring bør ikke bli for avansert. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 1) Hva har dette med PHP å gjøre? 2) Har du spurt de som eier siden om du kan få streamen i et nedlastbart format? 3) å lagre lyden rett fra nettet er ulovlig dersom du ikke har fått tillatelse til det. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 4) lyd på hjemmesider er en stor uting Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 4) lyd på hjemmesider er en stor uting Det kommer ann på hva siden handler om. Jeg ville forvente å få lyd på hjemmesidene til P4 og NRK Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 så klart, oppsøker man en side hvor man forventer å høre lyd blir det jo noe annet Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 for oss andre som har koblet pc'n i anlegget og sitter og ser Startrek Enterprise samtidig som vi surfer, er det dritt å få reklame og andre lyder på full guffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå