Holymoses Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Beklager folkens dersom jeg har kommet til feil forum. Bare spark meg ut da. Har en sønn med Siemens C60, og spørsmålet er om noen vet hvordan operatør logoen kan fjernes. (Telenor). Forumet ser fint ut, og beklager at mitt første (ikke siste) innlegg er et spørsmål om hjelp. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hmm.. Vet ikke hvordan du kan fjerne den helt, men jeg anbefaler deg å heller få tak i en fra et eller annet nettsted som selger tjenester som logoer osv. Beklageligvis er denne feilpostet. Du skulle heller bare lagt den inn på "Mobiltelefoner", og ikke "Symbian". Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Vist du tar en titt her, så skal du finne en logo som er helt blank i den forstand at det ikke vises noen ting. Se under logosidene. Husker ikke helt hvilken kategori den låg under. Finner du den kan du bare prøve å bestille den og se om problemet er løst.... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis du har WAP på telefonen så kan du hente ned en transparent .gif-fil fra wap.club-siemens.net, noe som kanskje er et billigere alternativ enn å herje med inpoc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå