pri Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Noen som har testet denne og vil dele erfaringene sine? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30847 Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Kjøpte en idag faktisk... hovedsakelig på impuls men, tror den vil se stilig ut ved pc'en hvor nyttig den er vet jeg ikke, men det skal jeg hvertfall skrive om her Spill jeg skal bruke den til: UT2k4 CS QIII:Arena osv. osv. (og forhåpentligvis doom 3 når det kommer ) Får den sannsynligvis mot slutten av uken så kan skrive en mini-review til helgen etter litt testing! Lenke til kommentar
pri Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Takker på forhånd! Vurderer å kjøpe den, men vil gjerne vite om det er lett/vanskelig å sette seg inn i knappene først.. Venter i spenning... Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Etter det jeg har lest skal det ikke være så grusomt vanskelig, man bruker jo fortsatt velkjente WASD layouten (jeg trodde man var tenkt å bruke gamepad'en til å bevege seg men slik er det altså ikke, selv om det kan stilles inn). Det som nok blir værre er å huske alle kombinasjonene... f.eks. å finne en lur måte å sette opp buy menyen i CS kan bli en utfordring med diverse shift knapper osv. Om du vil ta en titt på softwaren på forhånd så finnes den her, artig å se litt på programmerings mulighetene. Ser bra ut. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg vurderer å kjøpe en..men "The Claw" ser jo også litt kul ut! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hmmm, søkte opp "the claw" nå, den så mildt sagt snodig ut! Nei har høye forventninger til n52'n nå ja, har (etter jeg bestillte den) lest en del reviews, blir artig å teste hvertfall! Tror (rent subjektivt) at the claw vil ta lengre tid å venne seg til men... Lenke til kommentar
pri Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 The claw blir jo noe helt annet en speedpad. Dersom du bruker mer enn 10 knapper i spillene du spiller, må du ha tastatur i tillegg til the claw.. Selv bruker jeg minimum 35 knapper når jeg spiller ET. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nostromoen ligger på postkontoret nuh, skal hente den etter jobb idag Desverre klarte jeg å ta livet av PCen min igår ved å prøve å reinstallere XP for så å finne ut at CDen er ripet opp... så noen umiddelbar review blir det ikke før jeg får tak i ny XP cd fra en venn av meg, med litt flaks så ligger den også i postkassen når jeg kommer hjem. Satt i hele går med Linux Knoppix 3.2, det var noe uvant for å si det mildt! Blir godt å få tilbake gode gamle XP Pro ikveld ja (Grunnen til at jeg reinstallerte var at PCen hadde bestemt seg for å krangle med alle spill untatt CS, og da blir det jo litt vanskelig å teste speedpad'en ) Lenke til kommentar
pri Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Bare send Speedpaden til meg du XP krangler med meg for tiden også, syns det er på tide at MS får orden på sakene! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Offtopic: Har faktisk vært veldig fornøyd med XP siden jeg fikk det, begynner å bli litt gammelt nå og modent for utskiftning med tanke på nyere funksjoner og slikt, men stabilt har det alltid vært. Alle problemer jeg har hatt med XP har vært helt og holdent min egen skyld Er nesten så jeg får dårlig samvittighet for at jeg bruker pirat XP men bare nesten da... Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Nå er nostromoen i hus, men PCen min krangler som bare for tiden (har reinstallert 7-8 ganger i løpet av de siste to dagene)... og nå får jeg jammen meg 15-20fps i CS... mens alle andre spill går greit, så det har ikke blitt mye spill testing enda. Derimot har jeg jo koblet opp speedpaden, og må si jeg er positivt overrasket over en del ting. For det første er den kvalitetsmessig på nivå med Logitech tastaturet mitt, kjennes ut som den er bra satt sammen. Er jo selvsagt plast men det er forskjell på plast også Har prøvd den litt i Quake 3 Arena, og den funker genialt... jeg bruker thumbpaden som hoppe/gå/crouch og slikt og resten av knappene er satt opp i standard WASD oppsett. Funker utmerket, mer komfortabelt enn å ha hånda på et tastatur, tastene er gode, om enn litt stive foreløpig men det løsner seg nok. Har lest litt klager om den oransje tommelknappen men den virker helt grei for min del, litt hard men ikke no krise. Kan f.eks. legge en funksjon man ikke vil trykke ved uhell på den. Så, foreløpig fornøyd, men må installere UT2k4 før jeg kan være helt sikker Komnmer tilbake med fler erfaringer! Lenke til kommentar
pri Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Høres jo bra ut så langt! Har du testet å legge flere funksjoner til de forskjellige knappene? Fungerer det greit? Tror nok jeg må kjøpe meg en.. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Fikk fikset problemet med PCen min, var lydriverne som ikke var med på notene (hehe) Har testet mer idag, med Counter-Strike og UT2k4 I UT har jeg allerede blitt vandt til å spille med den ettersom man stort sett bare hopper og skyter uten å gjøre så alt for mye fancy. I CS har det tatt litt lengre tid å flytte crouch fra der jeg pleier (CTRL) til thumbpaden, men det kommer seg. Å slippe å bruke lillefingern på crouch/walk er en stor fordel ettersom det blir mye mer komfortabelt å spille. Jeg har programmert inn crouch-jump som en makro på den ene thumbpad knappen og dette funker utmerket, trenger ikke lenger gjøre to ting på en gang. Det som er mest uvant er å ikke ha tall-tastene over "WASD" oppsettet. Fant ut at å skifte våpen med rullehjulet var vel så enkelt, i tillegg til at jeg hovedsakelig bruker "last used weapon". Software'n funker glimrende, jeg har satt den på auto slik at den laster riktig profil avhengig av hvilket spill jeg spiller. Dette har fungert feilfritt så langt Alt i alt er jeg veldig fornøyd, speedpad kan anbefales! Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skal jammen invistere i en slik en jeg og tror jeg. Har sett på den lenge, men har aldri helt fått meg til å bestille.. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Den koster 372 kroner (står forøvrig i den første posten her ) Nostromo hos www.mpx.no Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 HÆ?! Hvordan i helvete kan man bli så "farlig og dødbringende" pga en pad??? Det fatter jeg ikke! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 [iC' date=26/07/2004 : 18:17] HÆ?! Hvordan i helvete kan man bli så "farlig og dødbringende" pga en pad??? Det fatter jeg ikke! Man kan nok ikke det Men man kan få en vesentlig mer komfortabel stilling på håndledden, + muligheten til å programmere macro'er. Og det er ikke bare kjekt i spill, har planer om å sette den opp til å gjøre litt hverdagslige ting i f.eks. photoshop etterhvert. Også er den jo tøff da Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Funker den til Photoshop? Hva kan den f.eks. gjøre som shortcuts ikke kan? Endret 26. juli 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå