dragon Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Et spm: tar batteriet skade hvis man har i strømkontakten døgnet rundt over en lengre periode, altså at du bruker pc med strømkabelen i. ja, dere skjønner hva jeg mener. Jeg vet jo at batteriet ikke tar imot mere strøm når den er fulladet, eller gjør den det og det skader batteriet, hvor finner man slikt info Lenke til kommentar
Filla Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Batteriet tar ikke noen skade av det, men batteriet har godt av å bli brukt. Dra ut ledningen og bruk lapen på batteri en gang i uken, det vil forlenge levetiden til batteriet betraktelig. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Batteriet blir ikke skadet av at strømledningen står i, men det kan bli svekket pga. varmen....så hvis du bruker å ha ledningen stående i, kan det lønne seg å ta ut batteriet..... Men som sagt, batteriet bør jo brukes også.... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 eg har en bærbar med et batteri som ikke virker i det hele tatt hadde det vært en ide å ta ut batteriet ??? saken er den at eg har ikke bruk for batteriet altså blir maskinen skadet av at det ødelagte batteriet er i maskinen ??? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis du har batteri som ikke virker så ser jeg ikke noe grunn til at den skal stå inne i maskinen? Jeg hadde tatt den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå