Zetheus Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Etter å ha opplevd den første delen av sommeren som ren tortur har jeg bestemt meg for rådene fra min mor, far, lege, bestemor, prest og katt ikke kan taes hensyn til, jeg må skaffe meg et nytt RPG-spill til PS2 eller Xbox så fort som mulig. Morgendagen blir siste arbeidsdag før en velfortjent ferie, men for å overleve den må jeg ha noe å finne på i to uker. Har allerede Final Fantasy VII, VIII, IX, X, X-2, Kingdom Hearts og Morrowind. Andre forslag anyone...? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Ninja Gaiden Det er vel tredje person, og ikke RPG. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Du har jo allerede Final Fantasy 7. Det er jo "all downhill from there" Spill igjennom på nytt Endret 20. juli 2004 av DavidH Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 FFVII var det forrige spillet jeg gjennomførte... Alle Weapons slått og spillet gjennomført på under 50 timer. Über spill, men jeg må koble litt av fra det... Har vurdert Ninja Gaiden, men jeg vil heller ha noe mer "RPG-aktig" nå, ikke et actionpreget spill som NG. (Vurderer å kjøpe det eller Morrowind GOTY, men ser heller etter noe bedre ettersom jeg allerede har Morrowind. ) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Dark Cloud og/eller Dark Chronicle = ett stykk sommer reddet (eller ødelagt, alt ettersom). Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Satte meg ned for noen dager siden og fant fram GothicII. Det kommer nok til å legge beslag på noen dager fremover. Bare elsker atmosfæren i det spillet, og hvis noen veit om noen verdige utfordrere tar jeg gjerne mot tips. Har spilt en del Morrowind, men det blir for dystert i lengden. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ninja Gaiden Det er vel tredje person, og ikke RPG. Tredjeperson kan vel være RPG? Du vet ikke hva du snakker om. Men nei, ninja gaiden er ikke rpg. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Har begynnt på nytt i Morrowind i vente på et decent RPG-spill. Tragisk... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Neverwinter Nights er din redning! Eller Star Wars: Knights of the old Republic.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hermer litt fra rvaag Gothic/ Gothic II er et meget godt RPG spill, elsker det, er helt hekta (skal du skjønne mye burde du spillt gjennom Gothic I først...) Eller SW Knights of the Old Republic, tror jeg brukte 60 gameplay timer på å spille gjennom det (+ feiling og loading som det ble en del av..) klarte ikke legge det fra meg. Det er min anbefaling.. *ønske jeg glemte at jeg hadde spillt de og det ble som første gang igjen* Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 bestill ff6 til playstation Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Gå for Knights of the old republic du... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Stemmer for KotOR jeg også... Er blitt helt hekta på det spillet nå Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hmm, jeg hadde stor sans for Anachronox når det kom. Et spill med bedre bruk av kamera, humor og RPG skal man lete etter. Faktisk så er spillet veldig bra.. Anbefales Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Dark Cloud og/eller Dark Chronicle = ett stykk sommer reddet (eller ødelagt, alt ettersom). *klappe på hodet og si: "Flink gutt!"* Lenke til kommentar
Jormungand Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hva med Final Fantasy origin eller anthology? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 DARK CHRONICLE ingen over, ingen ved siden.... (ok, kansje windwaker da...) Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Om du har gba sp, eller planer om å kjøpe slik at du kan slumme i gresset, så er golden sun ufattelig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå