nok6600 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 onkelen min er på besøk og han kjøpte seg en t630 når noen ringer til han kommer ikke nummeret men bare ukjent kan man gjøre noe med det eller ikke Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei Den som ringte til din onkel har sikkert reservert seg mot å vise sitt nummer når han ringer,og da vises det som ukjent,selv om din onkel har hans nummer på mob,sånn er det bare Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 nei vi prøvde fra mange telefoner også min som ikke er reservert det gikk ikke Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) At nummeret ikkje viser ligg hjå operatørene ikkje i telefonen. Anten skjult nr eller at vis id er blitt skrudd av i aboet (i dette tilfellet må du kontakte operatøren din for å fikse det) mvh JanEirik Endret 20. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hei Jankee Du kan også skru av id i telefonen slik at nummer ikke vises hos mottaker,dette gjelder ikke alle operatører,noen operarører har det sånn at du må ringe dem for å oppheve den funksjonen,men mange andre har det sånn at du kan gjøre det i selve telefonen.jeg kan skru av min id i telefonen,jeg har chess abb (md Telenor dekning) Hvis en har Netcom så må man kontakte dem for å aktivisere den funksjonen i abb Endret 20. juli 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå