SirAnderz Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg er med på å arrangere en festival, og da har jeg fått ansvar for filmingen av denne.. Det jeg tenker er da at vi skal leige en videomikser, 4kannals digital, så skal vi ha 4 kameraer, 4 skjermer på et rom, så skal der være 1 som velger bilde og en som gjør det som han som velger bilde vil han skal gjøre.. Så til litt av spm, -Noen som vet om noen gode plasser der dem leier vekk videomikser og gjerne et kamera ? Til god pris, viss det er mulig så vil jeg leige dette i ca en uke... -Kabler, hvordan skal man gjøre det ? Er kanskje 50m til dette rommet fra det kameraet som er lengst vekke.. -Hvordan kan tar jeg opp dette ? Håper noen kan hjelpe meg med dette og gjerne dele erfaringer.. (Viss noen lurer på adresse til festivalen så: trykk meg ) På forhånd takk Lenke til kommentar
Klaussen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei! Du kan bruke coax kabler fra kameraet og til mikseren. Hør med 2mtv eller videoutstyr Norge Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 jepp.. ringte til DCM eller noe sånt - og tror jeg får fixet en deal der... Jeg skal skrive litt erfaringer osv etterpå, så vet andre det også Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 hmm.. oki men har leid litt hoss IDfokus... fine priser, hyggelige folk og bra utstyr! ANBEFALES!! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Vet du om dem har noen hjemmeside eller noe sånt ? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hmm.. hva da? IDfokus? www.idfokus.no >> www.2mtv.no www.videoutstyr.no Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 takker... men nå har jeg fått bestilt ifra DMC, får det på mandag gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå