Den store P Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ok det begynner sånn cola blir laget...og plutselig er den verdens største leskedrikkfabrikk(eller hva du vil kalle det) i dont like it kan begynne å lura på hva folk putter oppi flaska...visst er den god men...kanskje det bare er meg som er paranoid men jeg tror det er noe der ute...nei jeg mener cola er ikke bra ikke drikk cola drikk vann! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det kalles markedsføring. Coca-Cola ble store på produkt, distribusjon og markedspåvirkning. I tillegg var de heldige med å være noen av de første som satset på dette. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Alle vet at Cola ikke er bra, prøver og styre unna cola selv.. Fanta Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hva gjør fanta bedre en cola da?? Begge er usunne leskedrikker som inneholder allt for mye sukker. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Fanta er best, men kikk litt på etiketten til Fanta hvem som har laget det Har hørt en bissar historie angående Fanta : Det var tyskerene som begynte å produsere den litt før andre verdenskrig og den het "Fantastisch" og var masse appelsinrester og slikt. Coca-cola "kjøpte" den og siden da har det vært Fanta. Jeg elsker Fanta Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hva gjør fanta bedre en cola da?? Begge er usunne leskedrikker som inneholder allt for mye sukker. Iiiirrroooniii Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ok det begynner sånn cola blir laget...og plutselig er den verdens største leskedrikkfabrikk(eller hva du vil kalle det) i dont like it kan begynne å lura på hva folk putter oppi flaska...visst er den god men...kanskje det bare er meg som er paranoid men jeg tror det er noe der ute...nei jeg mener cola er ikke bra ikke drikk cola drikk vann! HÆ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) I'd second that HalTan. (Tegnsetting er f.eks en fin bil) Skjønner ikke helt hvor trådstarter vil hen. Endret 19. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) NEvnte aldri at fanta er bedre.. Men såvidt jeg vet er det ikke Kofein i fanta? Og jeg drikker MYE heller fanta en cola! Endret 19. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
skilli Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hva gjør fanta bedre en cola da?? Begge er usunne leskedrikker som inneholder allt for mye sukker. noe jævli med sukker i flaskene (drikker heller vann) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) ok det begynner sånn cola blir laget...og plutselig er den verdens største leskedrikkfabrikk(eller hva du vil kalle det) i dont like it kan begynne å lura på hva folk putter oppi flaska...visst er den god men...kanskje det bare er meg som er paranoid men jeg tror det er noe der ute...nei jeg mener cola er ikke bra ikke drikk cola drikk vann! HÆ? I'll third that. Skjønte fint lite av hva trådstarter skrev der. Endret 23. juli 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tegnsetting Går jo an å bruke komma en gang i løpet av en tekst. Jeg vet ikke helt hva du mener, men jeg er sikkert uenig i det. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det hevdes jo at man blir avhengig av sukker. Koffeinen er relativt ubetydelig. 1 liter tilsvarer en kaffekopp eller noe sånt. Ellers så selger jo Coca Cola først og fremst en livsstil, den amerikanske livsstilen/drømmen. Er i hvert fall det markedsføringsekspertene alltid har hevdet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 ok det begynner sånn cola blir laget...og plutselig er den verdens største leskedrikkfabrikk(eller hva du vil kalle det) i dont like it kan begynne å lura på hva folk putter oppi flaska...visst er den god men...kanskje det bare er meg som er paranoid men jeg tror det er noe der ute...nei jeg mener cola er ikke bra ikke drikk cola drikk vann! HÆ? I'll third that. Skjønte fint lite av hva trådstarter skrev der. Fourth. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) For lenge siden ble Coca Cola laget, og plutselig er de verdens største produsent av leskedrikk(det kaller vi det). I don't like it. Kan begynne å lure på hva de har oppi flaska... Så klart er Cola godt, men... Kanskje jeg er litt paranoid, men jeg tror de har noe oppi flaska (elns ) Ikke drikk Cola, det er ikke bra for kropp og sjel. Drikk vann! LITT mer forståelig, vel? Endret 23. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nå skjønner jeg hva du skrev, men ikke HVORFOR du skrev det. De har sukker i brusen sin. Mennesket liker sukker, ergo vi drikker masse sukkerdrikke. At Coca-Cola er den største produsenten er ikke noe jeg setter særlig spørsmålstegn ved. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 og plutselig er de verdens største produsent av leskedrikk(det kaller vi det). Plutselig? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Vi trenger ikke flere MMQ her nå (Masse Multi-Quotes). Å si "Fifth!", "Seixththth" osv er bare spam. Prøv å holde dere litt seriøse når dere skal flame, please Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Bwahahaha. Ifølge mine analyseringer av teksten til trådstarter framstår han\henne som enten full eller teit, evt. teit og så full. Seriøst nok? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Jeg er ikke samme person som trådstarter. Ville bare få slutt på denne "I second that"-innstillingen, og få alle til å forstå hva trådstarter mente. Endret 24. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå