Gå til innhold

Den beste anti-reklame programvaren

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg snakker ikke om popup-stoppere, men om reklame-fjernere. Jeg brukte tidligere den reklamefjerneren som ligger i Norton internet security 2003, men nå er brukeperioden ute og jeg kikker etter en ny. (helst gratis)

Reklamefjerneren til norton tok bort alle reklamebannere slik at websider laster kjappere uten å ta bilder som hører til artikler osv. Man kunne også velge å slå av eller på gif-animering og flash-animasjoner og lagre disse innstillingene for forskjellige domener slik at samme innstilling gjeldr for hele domenet bestandig. På denne måten slapp man etter hvert å tenke på reklamestopperen, og den gjorde akkurat som jeg ville.

Finnes det noen slik løsning som er gratis?

NB. Vennligst ikke diskuter i denne tråden hvorfor man bør se reklamen. (opprett ny tråd om dere absolutt vil diskutere det.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes firefox-extensionen som heter "adblock" fungerer dårlig. Dvs. 80% av reklamen slipper gjennom. Kanskje jeg gjør noe galt? Jeg har ikke lagt til noen manuelle filtere, kan det være årsaken? Evt. Hvordan gjør jeg det? Hvis dette viser seg å kreve mye konfigurasjon så vil jeg heller prøve en annen reklamefjerner.

Lenke til kommentar
Jeg synes firefox-extensionen som heter "adblock" fungerer dårlig. Dvs. 80% av reklamen slipper gjennom. Kanskje jeg gjør noe galt? Jeg har ikke lagt til noen manuelle filtere, kan det være årsaken? Evt. Hvordan gjør jeg det? Hvis dette viser seg å kreve mye konfigurasjon så vil jeg heller prøve en annen reklamefjerner.

Tro meg, den fungerer supert... litt info kan du finne her (der finner du også en utmerket liste som kan importeres) samt her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...