Toset Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har en Samsung DVD-611 dvdspiller uten DD dekoder. Hvis jeg kjøper Audigy Player og MegaWorks 5.1D (uten seperat dekoder), kan jeg få 5.1 ved å koble dvd-spilleren analogt til Audigy, deretter digital-DIN til høytalerene? Noen som har prøvd dette? Audigy har vel innebygget DD dekoder, eller i software eller noe? Hvis jeg kobler DVD-en til Audigy med coaxial kabel, altså digitalt, kan det da gå kanskje? [ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-04-23 22:27 ] Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Du kan ikke få DD med å koble 611'n analogt til noen som helst kilde!! AAnalogt fra 611'n =stereo!! Lenke til kommentar
Toset Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Men MegaWorks har jo CMSS, som lager 5.1 av 2-kanals kilde. Funker ikke dette på lyd fra DVD-spillere og? Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hvis du finner en maskin som får ut 5.1 lyd (DTS eller DD) ut av 2 kanaler så vis meg det!! Skal du ha 5.1 (6 kanalers) lyd ut fra DVD-spillern må du bruke digitalutgangen!! Evt bruke 5.1 utgang fra den innebygde dekoderen (Noe som 611'n ikke har!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå